سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / حس جالب یک تازه مسلمان فرانسوی از ماه رمضان

حس جالب یک تازه مسلمان فرانسوی از ماه رمضان

این ماه برای من پر معنا و مفهوم است . دیدن مسلمانان متحد ( مهم نیست شما از چه فرقه ای هستید ) که همه برای افطار جمع میشوند ، بسیار جالب و خوشایند است . همچنین، غیر مسلمانان نیز به شما عزت و احترام می گذارند .

  ماه رمضان خود را چگونه  میگذرانید ؟

( Michelle Sakineh Ladak ) برای من ، شور و هیجان رمضان در شب دقیقا بعد از افطار و نماز مغرب آغاز می شود . من معمولا به مسجد  میروم.

در آنجا قرآن تلاوت میکنیم ،دعای افتتاح میخوانیم و به سخنرانی گوش میدهیم .من سعی میکنم حتی یک شب آن را هم از دست ندهم. زیرا هم نشینی و مصاحبت با سایر دوستان مسلمان بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است . آخر هفته ها معمولا شبم را با بازی بدمنیتون سپری میکنم.

-ماه رمضان برای شما چه مفهومی دارد؟

من عاشق ماه رمضان هستم . این ماه برای من پر معنا و مفهوم است . دیدن مسلمانان متحد ( مهم نیست شما از چه فرقه ای هستید ) که همه برای افطار جمع میشوند ، بسیار جالب و خوشایند است .

همچنین، غیر مسلمانان نیز به شما عزت و احترام می گذارند . حتی مشاهده ی شما  بعضی از آن ها رابه روزه گرفتن وسوسه می کند . این فراتر از یک روزه است . (تمرین وحدت ، صبر و خویشتنداری است . )

-دوست دارید در این رمضان به چه چیزی دست یابید ؟

خب ، امیدوارم که تلاوت قرآن را به پایان برسانم . و در ساماندهی امور خیریه و مراسم افطار کمک کنم. من قصد دارم که ان شاءالله خود را از نظر معنوی بالا ببرم .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس

فرانسویان آزادیخواه و مسلمانان مقیم فرانسه علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سردادند

آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند

عربستان رژیم صهیونیستی، قرآن را تحریف می‌کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.