سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / عبور جنایات آل‌سعود در یمن از کودک‌کشی به جنین‌کشی

عبور جنایات آل‌سعود در یمن از کودک‌کشی به جنین‌کشی

در حمله اخیر جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منزلی مسکونی در الحدیده یمن، جنین یک مادر که تنها چند روز با به دنیا آمدن فاصله داشت، کشته شد.
عربستان از سال 2015 به یمن حمله کرده و کودکان زیادی را به شهادت رسانده است. وحشی‌گری سعودی‌ها در یمن باعث شده که این رژیم نیز همانند صهیونیست‌ها به رژیم کودک‌کش معروف شوند. اما ظاهرا آل‌سعود در این رقابت جهنمی سعی دارد از صهیونیست‌ها پیشی بگیرد و از مرحله کودک‌کشی به جنین‌کشی رسیده است. روز سه‌شنبه شهروند یمنی «عبدالله شریان» و همسرش از «حیس» در «الحدیده» (غرب یمن) منتظر به دنیا آمدن فرزند اولشان طی چند روز آینده بودند اما در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منزلشان این نوزاد پسر کشته شد. موشک شلیک شده به سمت این منزل، شکم این زن یمنی را می‌شکافد و جنین از شکم وی خارج می‌شود. شبکه «المیادین» در گزارشی در همین باره اعلام کرد، با این حمله، آرزوی تولد نوزاد به کابوس تبدیل شد. مادر با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد. همسر این زن نیز قبل از به آغوش کشیدن پسرش به شهادت رسید.
در ادامه این گزارش آمده، مادر باردار در یمن شبیه مادران باردار در دیگر کشورها نیست.روش‌های وضع حمل در یمن با روش‌های رایج در دنیا متفاوت است. حملات ائتلاف سعودی، جنین‌ها را پیش از موعد از شکم مادرانشان بیرون می‌کشد و دست کینه و آتش، بند ناف نوزادان را می‌بُرد. المیادین افزود: اقوام این خانواده یمنی، ائتلاف سعودی و آمریکا به نسل‌کشی متهم کردند و افزوند، سکوت جامعه بین‌الملل در قبال این جنایات، شراکت در جنایات مذکور است.
کاربران عرب با انتشار گسترده فیلم و تصاویر این جنین یمنی با انتشار کاریکاتور، جنایت مذکور را محکوم کردند. در یک کاریکاتور آمده است:« جنین یمنی خطاب به مادرش: نترس و غمگین مباش. خدا با ماست» شبکه «المسیره» یمن هم گفت‌وگویی با این مادر یمنی منتشر کرد. وی در این گفت‌وگو جزئیات روز حمله را همراه با اشک و‌گریه توضیح داد.
ائتلاف سعودی بامداد دیروز نیز اعلام کرد، حملات هوایی علیه اهدافی در صنعاء را آغاز کرده و در ادامه مدعی شد، این اهداف «نظامی و مشروع» هستند. ائتلاف سعودی در ادامه از غیرنظامیان یمنی خواست از تجمع یا نزدیک شدن به مکان‌های مورد هدف دوری کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ تنبیه متجاوز

عملیات تنبیهی جبهه مقاومت، شامل ایران، یمن، حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق

یمن: ۴ کشتی آمریکایی و اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار دادیم

دو کشتی «ام.اس. سی داروین» و «ام.اس. سی گینا» رژیم صهیونیستی در خلیج عدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.