سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خیانت جدید آل‌سعود به امت اسلامی؛ وزیر جنگ اسرائیل به عربستان سفر کرد

خیانت جدید آل‌سعود به امت اسلامی؛ وزیر جنگ اسرائیل به عربستان سفر کرد

پس از گزارش منابع عبری‌زبان درباره فرود یک هواپیمای صهیونیستی در فرودگاه بین‌المللی ریاض، یک پایگاه خبری فلسطینی گزارش داد که وزیر جنگ تل‌آویو به عربستان سفر کرده است.
عربستان از چند سال پیش روند خیانت به جهان اسلام و مسئله فلسطین را شدت بخشیده و درصدد
عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است. در این راستا، یک وبگاه خبری فلسطینی به نقل از منابع عبری گزارش داد که «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به عربستان سفر کرده است. پایگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از منابع عبری در این خصوص گزارش داد که یک منبع اماراتی خبر داده است وزیر جنگ تل‌آویو به عربستان سفر کرده و دو طرف چند توافق به ارزش صد میلیون دلار امضاء کرده‌اند.
این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع عبری‌زبان روز سه‌شنبه هفته گذشته خبر دادند که یک هواپیمای صهیونیستی برای اولین بار در فرودگاه بین‌المللی ریاض فرود آمده است. منابع صهیونیستی گفته بودند که این هواپیما متعلق به یک فرد ثروتمند است که با هواپیمای شخصی خود از فرودگاه بن گوریون پس از ‌اندک زمانی توقف در فرودگاه امان به سمت عربستان حرکت کرده است. با این حال، نام این فرد در هیچ رسانه‌های ذکر نشد.
حدود سه ساعت پس از اعلام این خبر، «ایتای بلومنتال» خبرنگار نظامی شبکه کان خبر داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به یک سفر محرمانه امنیتی رفته است و در جریان با آن با چند مقام امنیتی درباره توسعه «روابط و همکاری‌ها» گفت‌وگو کرده است. خبرنگار مرکز پخش رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود اشاره کرد که ذکر نام کشور مقصد ممنوع اعلام شده است.
با این حال، برخی از رسانه‌های عبری‌ گزارش داده بودند که مقصد این سفر محرمانه گانتس کشور سنگاپور بوده است. اما پایگاه خبری فلسطین الیوم شامگاه جمعه با اشاره به اینکه گانتس به عربستان سفر کرده است، اضافه کرد که این گزارش در حالی منتشر شده است که روزنامه عبری‌زبان «گلوبز» اخیرا خبر داد چند شرکت سعودی به واسطه بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی قرارداد منعقد کرده‌اند.
این روزنامه به نقل از یک منبع در کشورهای عربی خلیج‌فارس گزارش داده بود که ارزش معاملات مذکور بیش از صد میلیون دلار بوده است گزارش‌ها درباره سفر محرمانه گانتس در حالی منتشر می‌شوند که روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم» اخیرا گزارش داد که وزیر امور خارجه عربستان در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا ریاض روابط خود را با تل‌آویو عادی ‌سازی خواهد کرد، گفته است: «اسرائیل به ثبات منطقه و حرکت به سوی صلح در منطقه کمک کرده است».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آبرسانی به بزرگترین جزیره خلیج فارس

اجرای طرح جهاد آبرسانی حدود ۱۵۰ روستای هرمزگان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

تشدید اختلاف بین سران رژیم صهیونیستی درباره مدیریت جنگ غزه

شعر رهبر حزب «امید نو» اختلاف با «بنی گانتس» رهبر ائتلاف «اتحاد»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.