سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / برگزیده‌ها / سخني کوتاه با رييس جمهور منتخب و محبوب

سخني کوتاه با رييس جمهور منتخب و محبوب

بسم الله الرحمن الرحيم

سخني کوتاه با رييس جمهور منتخب و محبوب

مرتب مي‌شنويم که برادرمان سيد ابراهيم رييسي با شخصيت‌ها و تشکل‌هاي گوناگون، گفتگوي مستقم يا غير مستقيم دارند، و يا از همگان مشورت و ياري مي‌خواهند، که بسيار نيکو و پسنديده است!

خوشبختانه ايشان مانند برخي، انگشت بر ناتواني‌ها و کاستي‌هاي گذشتگان نمي‌گذارند! و از دروغ و تهمت هم مبرا هستند الحمدلله

اما بايد مراقب بود در اين سیاق تعامل نيز افراط نشود! یعنی هشيار باشيم که: آزموده را، آزمودن خطاست!

بسياري فرصت داشتند طرحي نو در اندازند، ولي به علتي نتوانستند و يا نخواستند! که هردو مذموم و ناپسند است! حال در وهلۀ نخست، وقت‌گذاشتن براينگونه افراد نيز فرصت‌سوزي است! چون چشم برهم گذاريم 4سال گذشته!

لذا بدور از افراد مشهور و تشکل‌هاي آزمون‌دادۀ اين جناح و آن جناح، بايد به متخصصان امتحان پس داده‌اي تکيه کرد که وارسته‌اند!

وگرنه تکنوکراتهاي دنيا طلب خود پسند نيز مانند دستۀ قبلي، خانمان براندازند! کساني‌که اسير دنيايند، نمي‌توانند موجب موفقيت و رستگاري گردند!

شرط اول، وارستگي و خود را مديون و بدهکار انقلاب و مردم دانستن است!

وارستگي، رها بودن از تعلقات مادي است که هم به انسان جهت و حرکت و قدرت صعود مي‌دهد، هم جامعه را نيز به رفعت و نورانيت مي‌کشاند! و اين وارستگان عابد و عاشق، کمتر ديده‌شده که خودشان را مطرح‌کنند!

صفات و منش امثال شهيد حججي و سردار دلها را بياد آريم! نکند مليجک‌هاي دنيا طلب، به لطايف الحيل و بواسطۀ صاحبان نفوذ، نزديک‌شوند و خرد ورزان اهل عمل صالح، در حاشيه‌ها بمانند!

بزرگترين مشکل ميهن‌مان، آسيب و صدمۀ فرهنگي است! رهبر هوشيار و دغدغه ‌مندمان، علناً فرمودند شبها از هول خطرات فرهنگي جامعه، از خواب بر مي‌خيزند!

شبيخون فرهنگي است که اقتصادمان را فَشَل کرده! سياست‌مان مُختَل‌کرده!

آموزش و پرورش و آموزش عالي‌مان افرادي را به جامعه عرضه مي‌کنند که برخي از اينها، فارغ از بنيان‌هاي الهي و آداب انساني و فرهنگ غني ايراني هستند!

آري از کوزه همان تراود که در اوست! وقتي مربيان، وارسته نيستند و درماندۀ زمانه و اسير دنيا و منتقل کنندۀ ظلمات غربند، انتظار ديگري داريم؟

پس بايد به بنيان ها پرداخت و به موازات آن، مشکلات عديدۀ خلق الله را که بر اثر مديريت ناکارآمد منتج از فرهنگ معيوب پديد آمده، اصلاح کرد و رفعت و تعالي هدفمند داد تا رضايت رب العالمين نصيبمان گردد و بسوي ظهور منجي‌اش(عج) گام دوم را سرافراز و با نشاط و پر برکت برداشت ان‌شاءالله

انوشه گيلاني نژاد   15/4/1400

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حسن روحانی انیمیشن سازان را بدبخت کرد

انتقاد بهرام عظیمی در برنامه برمودا از حسن روحانی

سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم از مجموع ۸ سال دولت روحانی فراتر رفت

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی

یک دیدگاه

  1. غلامرضا عمادی

    با سلام و احترام خدمت نویسنده محترم و همه عزیزانی که معتقد به توسعه و پیشرفت بر مبنای اصول و اعتقادات دینی و شیعی هستند . امید به خداوند متعال که رییس‌جمهور محترم بر اساس پیشنهادات به حق این مقاله ، همچون دوران حضور اهل بیت در میان شیعیان شان که شیعیان حتی نمک سفره هایشان را نیز از امام حی طلب میکردند، در امور توسعه و پیشرفت کشور هم از افراد متصل به تفکر ولایی استفاده کنند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.