سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ما همه در انتخابات اثر گذاریم

ما همه در انتخابات اثر گذاریم

🚨 رنج ندیده ها، انقلاب را یکشبه می فروشند!

👈 آنهایی که فارغ از همه رنجها و مصیبت های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پا برهنه‌‏های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‏‌اند، نباید به مسئولیت‌های کلیدی تکیه کنند، که اگر به آن جا راه پیدا کنند چه بسا انقلاب را یکشبه بفروشند.

امام خمینی (ره) ۶ مرداد ۱۳۶۶

توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری:

* کار و مسوولیت سنگینی است که کاندیداها بر دوش می گیرند.

* کسانی که می توانند این مسئولیت را بعهده بگیرید، وارد کارزار انتخاباتی شوند.

* آگاه بودند به مشکلات اصلی کشور از جمله اقتصاد، فرهنگ و برنامه ریزی برای حل آن ولو اجمالی

* اقتصاد کشور و مسائل مهم آن مانند رشد تولید ملی، رشد سرمایه گذاری، تقویت پول ملی و مسئله تورم.

* ‌امنیت کشور، نحوه مواجهه با سیاست‌های پیچیده دنیا و سیاست خارجی

* اگر می‌توانید این بار سنگین و مهم را به دوش بگیرید وارد شوید… تاریخ انتشار/ ۲ فروردین ۱۴۰۰

🚨 امید ما این است که دوسـت و دشمن، حضور روزافزون مردم در صحنه را حس کنند تا دوست دل گرم تر شود و دشمن بیشتر بترسد. جز با حضور متعهدانه و مسئولانه شما مردم جامعه ما، جمهوری اسـلامی نخواهد بود. برای نظارت در اداره جامعه اسلامی، «به من چه و به تو چه» وجود ندارد، ولی برای دخالت البته وجود دارد.                           📚 گزیده دیدگاه های شهید بهشتی، ص ۲۱۳

💥شهید حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران، نیز برای رأی دادن فرزندانش را هم همراه خودش می‌برد، تصرح کرد: ایشان برگه رای را دست فرزندش می‌دهد که به صندوق بیاندازد تا او از همین سن پایین بیاموزد که باید نسبت به انتخابات و شرکت در آن حساس باشد. یعنی با این کار می‌خواهد یک یادگاری از خودش به‌جا بگذارد و این را در خاطر فرزندانش ماندگار کند.

⚘طلبه شهید محمد شیخ شعاعی که از شهدای غواص دست بسته‌ای بود که در سال 1394 تفحص شدند، برای گرم کردن تنور انتخابات و کمک به انتخاب درست از سوی مردم، به‌طور خودجوش وارد صحنه می‌شود و یک بلندگو روی ماشین شخصی‌اش نصب می‌کند و روستا به روستا می‌رود و مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه‌ای که فکر می‌کرده اصلح است دعوت می‌کند….

ارادتمند: ناصر کاوه

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

داریوش از پزشکی به غواصی رضا داد

رضای ۲۱ ساله روی سیم‌خاردارها برای همیشه خوابید و گوشه کلاه غواصی‌اش به خورشیدی‌های لای سیم‌خاردارها گیر کرد و با امواج آب اروند بالا آمد؛ آخر داریوش ساکی دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی به غواصی رضا داده بود.

روند توسعه موشکی ایران از ابتدا…

ويدئو/ توسعه موشکی ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.