سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / رئیسی: هدف‌ قرار دادن کودکان و نوجوانان کار درنده‌خویان بزدلی است که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند

رئیسی: هدف‌ قرار دادن کودکان و نوجوانان کار درنده‌خویان بزدلی است که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند

رئیس قوه قضائیه در پیامی اقدام تروریستی روز گذشته غرب کابل را محکوم کرد.

 سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در پیامی با ابراز همدردی نسبت به مردم افغانستان، اقدام تروریستی روز گذشته غرب کابل را محکوم کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت عرض می‌کنم. تصاویر و صحنه‌های دلخراش این حادثه دل هر انسان با وجدانی را به درد می‌آورد. هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم آن‌هم در ماه مبارک رمضان کار درنده‌خویان بزدلی است که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند. مردم ایران در این حادثه دردناک عزادار و همدرد مردم افغانستان این همسایگان عزیز خود هستند. مبارزه بی‌وقفه با تر‌وریسم و اشغالگری راه نجات ملتهای منطقه از این وضع تأسف‌بار است. از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه غم‌انگیز مسألت می‌کنم و توفیق روزافزون ملت مؤمن و پر تلاش افغانستان را خواستارم.

سیّدابراهیم رئیسی

 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، حمله تروریستی روز گذشته به مدرسه‌ دخترانه‌ای در غرب کابل، بیش از ۵۰ کشته و ۱۰۰ زخمی برجای گذاشت که اغلب آن‌ها دانش‌آموز بودند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دولت دنبال تقویت مشارکت مردم در امور اجرایی کشور است

دیدار رئیس جمهور با دانشجویان

رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است

آیت الله ابراهیم رئیسی

یک دیدگاه

  1. سلام
    هرگاه انسانها درشرایط ناهنجارمورد تجاوز وقتل یا مصیبتی طبیعی قرار میگیرند اقتضا میکند به هر شکل ممکن مورد حمایت وتسکین قرار گیرند .
    دراین میان سنت زشتی باب شده که افراد به اصطلاح سلبریتی یا مشهور درجامعه به منظور کسب شهرت بیشتر و جلب توجه بیشتر مخاطبان مردمی بلافاصله اقدام به اظهار نظرهای عجیب وغریب میکنند و بعضا رفتارهای نسنجیده ای هم از خودشون بروز میدهند مثلا اظهارات یکی از بازیگران درجه چند دهم سریالهای کیلویی وفله ای صدا وسیما در رثای مرگ مرحوم علی انصاریان و میناوند از خودشون اظهار درد و ابراز نظر در کردند که بواقع انقدر گوش خراش بود که بعید به نظر میامد که از حلقومشون این صداها خارج میشد ویا مثلا وقتی که برجهای دوقلوا با تمهیدات ویژه دستگاه امنیتی امریکا بدست عناصر خودشون منهدم شد درایران طرفای میدان محسنی عده ای دخمل وپسرکان اشبه به نامردان مرد نما شمع بدست خودشان را درغم بازماندگان مشتی خونریز وخونخوار درامریکا شریک دانستند واظهار تالم و ابراز تسلیت نمودند که خوب باید گفت خلایق هرچه لایق .

    خدا را شاکریم که در این فاجعه اخیر که در افغانستان درخصوص انفجار درکنار مدرسه دختران معصوم رخ داد که منجر به شهادت حدودا بیش از ۱۰۰ کشته ومجروح بجای گذاشت الحمدلله ربالعالمین تقریبا میشه گفت هیچ یک از این جماعت شهرت طلب بیگانه پرست جوزده وخود باخته ابراز همدردی نکرده فضای مطهر این شهادت معصومانه و حماسی را با اظهارات سخیفشان آلوده نکردند که جای تقدیر وتشکر فراوان دارد . زیرا به هیچ وجه لیاقتش را نداشتند که در راه معصومانه این شهدای مظلوم قدم بردارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.