سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سرقت ده‌ها کامیون گندم و نفت سوریه توسط نظامیان آمریکایی

سرقت ده‌ها کامیون گندم و نفت سوریه توسط نظامیان آمریکایی

نظامیان اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت منابع سوری، کاروانی متشکل از 70 کامیون حامل گندم و نفت را از خاک سوریه خارج کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، منابع محلی ساکن روستای «السویدیه» در دورترین نقطه شرق استان «حسکه» گفتند، اشغالگران آمریکایی کاروانی متشکل از 70 کامیون حامل نفت و گندم را از گذرگاه غیرقانونی

« الولید»، وارد خاک عراق کردند. سرقت منابع سوری، با کمک شبه نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا، موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه»، صورت می‌گیرد.

افشاگری یک دیپلمات سابق آمریکایی

«مایکل اسپرینگمن» دیپلمات سابق آمریکایی در عربستان، فاش کرد: آمریکا در حال انتقال نظامیان خود از عراق به سوریه است تا نفت مردم این کشور را سرقت کرده و به جا‌های دیگر منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری آریا، اسپرینگمن در زمان دولت‌های «رونالد ریگان» و «جرج بوش» رؤسای جمهور سابق آمریکا، از سپتامبر 1987 تا مارس 1989، رئیس‌بخش صدور روادید آمریکا در «جده» عربستان بوده است.

میدان نفتی «عمر» و میدان گازی «کانیکو» از جمله مکان‌هایی در شرق سوریه است که آمریکا قصد دارد آنها را تحت کنترل خود در آورد.

آمریکا به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی، به صورت غیرقانونی (بدون اجازه دمشق)، نیروهای نظامی خود را در شرق سوریه مستقر کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا می‌گوییم «مرگ بر آمریکا»؟

هادی حکیمیان نویسنده کتاب اسپاگتی با سس قرمز

کاریکاتور/ سرکوب دانشجویان، دروغین بودن ادعای آزادی بیان در آمریکا را فاش کرد

در این کشور هیچ نوع آزادی بیانی وجود ندارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.