سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چند کلمه حرف حساب با جناب آقای محمود امجد

چند کلمه حرف حساب با جناب آقای محمود امجد

کلمه اول: آقای محمود امجد که این روزها حرف های ناصواب او مشهور شده ، ظاهر و باطن کلامش ناشیانه بود سخنانش نه ازحیث ادبیات فارسی ادیبانه بود! و نه از حیث ادبیات دینی مودبانه!

کلمه دوم ؛ آقای امجد هیچگاه سوار بر قطار انقلاب نشده بود که الان پیاده شود.

کلمه سوم ؛ آقای امجد که متولد 1318 است درزمان پیروزی انقلاب 39 ساله بوده و حدود 20 سال سابقه طلبگی داشته ولی دریغ از اینکه یک روز مبارزه با طاغوت داشته باشد و یک برگ اسناد ساواک بر علیه او باشد و حتی یک سیلی از ساواک خورده باشد. پس او در دوران مبارزه سوار بر قطار انقلاب نشد، انقلابی نبود تا انقلابی بماند.

کلمه چهارم ؛ بعد از پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس هم آقای امجد از رزمندگان نشد و باز هم در حاشیه ماند، آن که انقلابی نبود باز هم به کاروان انقلاب نپیوست.

کلمه پنجم ؛ آقای امجد در سال 1362 در نخستین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابی کرمانشاه نامزد شد، آن روزها خودش را در تلویزیون امجد کوچولو لقب داد، امجد کوچولوی آن روز از یاران امام و انقلاب و از شاگردان امام واز آنان که رنج زندان و ساواک را کشیده بودند شکست خورد و از راهیابی به جمع خبرگان بازماند.

کلمه ششم ؛ آقای امجد در دوران امام هیچگاه از امام عزیز نه حکمی گرفت، نه نماینده ایشان شد و سخنی از امام درباره وی صادر نشد،در سراسر صحیفه امام نامی از امجد نیست.

کلمه هفتم ؛ آقای امجد در دوران مقام معظم رهبری هم هیچگاه حکم و مأموریتی از ایشان دریافت نکرده است.البته لطف و عنایت و احترام آقا در یک جلسه باعث شهرت و محبوبیت امجد شد متاعی که قدر آن هم ندانسته شد.

کلمه هشتم ؛ علمیت آقای امجد هیچگاه در علوم رایج حوزه؛ فقه، اصول، تفسیر ، فلسفه و تاریخ اسلام محرز نشد.

کلمه نهم ؛ آقای امجد هیچگاه عارف نبود بلکه از عارفان کسب شهرت کرد چطور می شود که عرفای قبل و معاصر، رهبری و بزرگی سید عزیز حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را پیشگویی نمودند، اما آقای امجد به قول خودش کوچولو، خورشید را در وسط روز در آسمان ندید و نمی بیند.

کلمه دهم ؛ خلاصه کلام، آقای امجد نه از مبارزان قبل از انقلاب بود و نه از رزمندگان دوران دفاع مقدس، نه از عالمان درس خوانده و نه از مسئولان رنج کشیده دوران دفاع انقلاب، البته امجد مشهور بود به خنداندن مشهور شد به بدنامی.

پایان کلام: اگر روزگاری امجد بخواهد برگردد تازه در اول راه است، او هیچ راهی از انقلاب را نپیموده است.
والسلام.

محمدی کرمانشاهی 29|9|1399

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مشروطه و دیگ پلوی سفارت انگلیس

سالگرد تحصن در اعتراض به انحراف مشروطه

پای صحبت های آخوند محله مون

ويدئو/ صدای حوزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.