سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / افشاگری رئیس‌ حشدالشعبی از حجم گسترده توطئه‌ها علیه این سازمان

افشاگری رئیس‌ حشدالشعبی از حجم گسترده توطئه‌ها علیه این سازمان

رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی ضمن تاکید بر اینکه رزمندگان این سازمان، مدافع ملت عراق و مطالبات برحق آنها خواهند ماند، درباره ادامه توطئه‌ها برای تخریب چهره این سازمان هشدار داد.

«فالح الفیاض» طی نطقی در مراسم سالروز شهادت «احمد المهنه» عکاس سازمان حشد‌الشعبی، نیروهای مبارز این سازمان را «نگهبانان ملت عراق و وفاداران به آنها» توصیف کرد و گفت: «احمد المهنه عکاس حشد‌الشعبی در حالی که مطالبات مشروع ملت عراق در میادین اعتراضات را پوشش می‌داد، به شهادت رسید.»

 وی افزود: «برخی می‌خواهند که حشد‌الشعبی را مخالف معترضان نشان دهند؛ اما این خیالی باطل است، زیرا حشد‌الشعبی مدافع واقعی ملت عراق و بیان‌کننده واقعی خواسته‌های آنها خواهد بود».

الفیاض تاکید کرد: «حشد‌الشعبی برخاسته از ملت عراق است و برای همیشه، به آنها و خواسته‌های برحق آنها، وفادار خواهد ماند. حشد‌الشعبی ابزار سرکوبگری یا ابزاری در دست یک ظالم یا فاسد نیست، بلکه ابزار گسترش آرامش و ثبات در کشور است».

رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی با هشدار درباره توطئه‌ها، برای تخریب چهره این سازمان افزود: «رزمندگان حشد‌الشعبی نگهبانان ملت عراق هستند و نسبت به ملت وفادار باقی خواهند ماند و با کسانی که می‌خواهند کشور را نابود کنند، مبارزه خواهند کرد.»

وی جوانان را سلاح و رکن اصلی سازمان حشد‌الشعبی دانست و گفت: «برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها توسط اداره رسانه حشد‌الشعبی، می‌تواند جوانان را درباره اهداف و خط مشی حشد‌الشعبی آگاهی بدهد».

آمریکا عامل بی‌ثباتی

«احمد الکنانی» نماینده پارلمان و عضو ائتلاف «فتح»، اعلام کرد که نیروهای سیاسی و امنیتی عراق بدون وابستگی به کشورهای خارجی، توانایی ایجاد ثبات را دارند.

الکنانی افزود، تصمیم روشن و واضحی از جانب پارلمان و دولت عراق با حمایت مردم، برای اخراج نیروهای خارجی بالاخص آمریکایی‌ها از عراق وجود دارد و با خروج این نیروها، ثبات سیاسی و امنیتی همزمان اتفاق خواهد افتاد و هیچ آثار منفی نیز در فضای کلی عراق بر جای نخواهد گذاشت.

همزمان، یک نماینده دیگر پارلمان به نام «کاطع الرکابی» که عضو ائتلاف «دولت قانون» است، نیز از سکوت دولت عراق و عدم موضع‌گیری بغداد درخصوص ادامه حضور نیروهای خارجی در این کشور، علیرغم مصوبه پارلمان، انتقاد کرد و گفت که آمریکایی‌ها سخنان متناقضی در این باره به زبان می‌آورند.

شنبه گذشته نیز «فاضل جابر» نماینده پارلمان و عضو ائتلاف فتح، گفته بود که آمریکا هیچ قصدی برای خروج از عراق را در حال حاضر ندارد و خروج نیمی از دیپلمات‌های این کشور از بغداد، با هدف فشار بر دولت «مصطفی کاظمی» صورت گرفته است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دبیرکل حزب‌الله لبنان خواستار حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس شد

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان جمعه شب طی سخنانی خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شده است.

ماجرای افشاگری شاهد عینی الجزیره از تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان در غزه

افشاگری یک شهروند فلسطینی درباره هتک‌حرمت زنان در غزه توسط نظامیان صهیونیست‌

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.