سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «بدون توقف» راهگشای انسان در انتخاب مسیر حجاب; روزهای زوج ساعت ۱۹:۲۰

«بدون توقف» راهگشای انسان در انتخاب مسیر حجاب; روزهای زوج ساعت ۱۹:۲۰

غلامرضا کاتب، دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم با اشاره به موضوع برنامه گفت‌وگو محور و چالشی بدون توقف در ترویج صحیح فرهنگ حجاب بیان کرد: اسلام به انسان نگاهی متعالی دارد و اگر خداوند به  انسان آزادی داده است، باید از این قدرت آزادی در راه حصول رشد، بالندگی، سعادت و قله رفیع بندگی تلاش کند. همانگونه که حکیمی در پاسخ به سوال شاگردش پیرامون راه‌های کسب سعادت فرمود: نخست آنکه در امور ظاهری تفکرات و معیارهای دین را رعایت کن و دوم اینکه  در باطن خود از رذائل اخلاقی همچون حسد، کینه و … دوری کن.

وی ادامه داد: در همین راستا حجاب امری است که از تفکرات دین برخاسته است،لذا رعایت این ارزش دینی در امور ظاهری محیط جامعه و اجتماع را سالم و ایمن می‌سازد و انسان را به اوج بندگی می‌رساند و بسیار نیکوست که برنامه تلویزیونی بدون توقف به این موضوع مهم می پردازد.

وی قدرت اختیار و آزادی انسان را در گرو دستیابی به قرب الهی و سعادت اخروی دانست و افزود: اختیار و حق انتخاب انسان نباید  سبب گمراهی و دور شدن انسان از مسیر الهی شود. بنابراین اگر فرهنگ حجاب را در کنار فرهنگ دینی نهادینه سازی کنیم نیازی به اجبار سازی در جامعه نیست که در واقع برنامه تلویزیونی بدون توقف تلاش دارد این مفهوم را در جامعه ترویج داده و نهادینه کند.

کاتب با بیان اینکه برنامه نقادانه بدون توقف یقینا با محوریت ترویج فرهنگ عفاف به روش معکوس با حضور مخالفان به حجاب اجباری اثرات فراوانی را در جامعه دارد، اظهار داشت: بنا بر سخن خداوند، تذکر برای انسان راهگشا است، لذا این برنامه میتوانید با تذکرات و دلائل عقلی و منطقی مسیر را برای انسان روشن‌تر سازد و راهگشایی برای انسان در امر حجاب که جلوه‌ای از تفکرات است، باشد.

گفتنی است برنامه ترکیبی_چالشی «بدون توقف» با تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا نجارزاده روزهای زوج در ساعت 19:20 از شبکه پخش می شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اصل نظام ولایت است و بس ..

ويدئو/اصل نظام نشانه بود یا هست؟؟؟

اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.