سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / تاریخ به طرز عجیبی تکرار می شود

تاریخ به طرز عجیبی تکرار می شود

بسياري از وقايع تاريخ ساز در طول عمر اين كُره خاكي به طرز عجيبي تكرار ميشوند، بلكه انسانها با مروري برگذشته درس عبرت گرفته و اشتباهات قبل را تكرار نكنند.
خداوند به دفعات در قرآن از انسان خواسته با مروري برگذشتگان از آنها عبرت بگيرند. ولي انسانها ١٢٤ هزار پيامبر و چندين كتاب آسماني را ناديده گرفته و بسياري از پيامبران و امامان را به طرق مختلف كشتند.و هرگز از عقوبت ديگران پند نگرفتند.
سرنوشت قوم لوط را ديده اند با اين حال همجنس بازي را در پارلمانهايشان قانوني مي كنند.
جنگ اُحُد را ديده اند كه سرنوشت دنبال غنيمت رفتن چه شد ولي در همان آغاز پيروزي انقلاب براي سهم خواهي از تنه اصلي انقلاب جدا شده و مجاهدين را ساختند.
شنيديد كه چگونه از فرمان رسول خدا و علي (ع)سرپيچي كرده و از جهاد امتناع كردند.
باز در دوران دفاع مقدس در آن جنگ و سختي به اروپا و آمريكا فرار كردند و اسمش را تحصيل گذاشتند.
در دوران سازندگي نيز فهميدند در هيچ جاي دنيا نمي توان به راحتي ايران پولدار شوند،شروع كردند به اشرافيت ولفت و ليس بيت المال.
.
واكنون به گمانم موقعيت جنگ صفين در حال تكرار و بازسازي است
اكنون تمام اسلام واقعي وناب دربرابر تمام كفر(آمريكا،اسرائيل،سعودي)ايستاده است
آگاه باشيد كه مالك اشتر انقلابمان(حاج قاسم) يك قدم مانده به چادر آخر(اسراييل)است كه منافقين و عناصر فتنه و هواداران داخلي و خارجي شمشيرها را كشيده و به سمت رهبري اشاره ميكنند با گراني،با ايجاد رعب و وحشت از عدم برجام وبا حربه هاي گوناگون به جان رهبري و مستضعفين افتاده اند تا عقب نشيني كنند آري قرآن برسر نيزه كرده اند .هيهات هيهات
ميدانيد چه ميگويم داستان صفين را به ياد بياوريد هنوز از آن عناصر در بدنه انقلابي رخنه و وجود دارد حتي درسطح كلان
دشمن خوب ميداند كه بايد اين انقلاب را كه ريشه در خون هزاران شهيد رشد كرده از درون فاسد كرد وگرنه هيچ تبري را ياراي قطع آن نيست

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.