سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دو صنعت، دو تفکر

دو صنعت، دو تفکر

ایران جای عجیبی است، در ایران دو نوع صنعت، دو نوع تفکر و دیدگاه کاملا متضاد وجود دارد. این تضاد هم برای مردم ایران و هم برای خارجیها جای تعجب و سؤال است! مردم ایران از یکطرف ایران‌خودرو و سایپا را با ماشین های ضعیف، ناایمن، و بسیار گران می بینند و از زندگی ناامید میشوند و از طرف دیگر سیستمهای پیشرفته نظامی ساخت داخل را می بینند که میتواند بالاترین سطح تکنولوژی آمریکا را سرنگون کند! راز این تناقض و تفاوت آشکار چیست؟!

راز این داستان وجود دو تفکر و دیدگاه کاملا مخالف و متضاد در ایران است:

۱_ دیدگاه جهادی و انقلابی
۲_ دیدگاه غربگرایی و وابستگی

از دل این دو دیدگاه مختلف، دو نوع صنعت متفاوت بیرون می آید. بگذارید بیشتر توضیح دهم:

۱_ دیدگاه جهادی و انقلابی، این دیدگاه از خارجیها قطع امید کرده، تمام نگاهش به داخل و نخبگان جوان ایرانی است، بهترین جوانهای نخبه را شناسایی کرده و به آنها میدان عمل میدهد، اهل تلاش و نوآوری است، شعارش ما میتوانیم است، شجاعت دارد، جسارت دارد، جلو می رود. از دل این تفکر بهترین موشکهای نقطه زن، بالاترین و با کیفیت ترین پهبادها، بهترین تانکها، بهترین تجهیزات نظامی ساخته میشود، این تفکر در نیروهای مسلح و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب وجود دارد و هرجا وارد شدند مایه افتخار و سربلندی ایران شده اند. دشمنان انقلاب هم بشدت از این تفکر و صنعت آن ترس و هراس دارند.

۲_ تفکر و دیدگاه دوم غربگرایان وابسته هستند. اینها اعتقادی به جوانان و نخبگان ایرانی ندارند، تمام شعارشان ما نمیتوانیم، ما عرضه نداریم هست. صنعت از نظر این جماعت یعنی مونتاژ کردن قطعات خارجی در داخل، از نظر این جماعت ایرانی نمیتواند و باید صنعت را وارد کند، این جماعت رفاه طلب، جمع کننده مال و ثروت، اهل رانت و پارتی بازی، فشل و ناکارآمد و مخالف نوآوری و، ناامید، هستند! از دل این تفکر پراید و پژو در می آید، از دل این تفکر شرکت توتال فرانسه برای جاسوسی از ذخایر گاز ایران می آید. از دل این تفکر بی کیفیت ترین و بنجل ترین قطعات ساخت ایران تولید میشود. مردم را ناامید و ناراضی می کنند و ایرانیها را سرافکنده و خجل می کنند! متأسفانه این تفکر در بدنه دولتها و مجلسهای انقلاب از دهه هفتاد تا الان وجود داشته و دارد !

آری هموطن عزیز، راز تفاوت آشکار این دو صنعت، وجود دو تفکر متضاد و کاملا مخالف هم هست.

وقتی موقع انتخابات رهبری فریاد میزند مردم حواستون جمع باشه، دارید به چه تفکری رأی میدهید بخاطر تفاوت این دو دیدگاه است. دیدگاه اول ایران را میسازد و آباد میکند و دیدگاه دوم ایران را ویران کرده و نابود میکند.

توضیح آخر اینکه غربیها چون هیچ علاقه ای به پیشرفت ایران ندارند و همیشه میخواهند ایران کشوری عقب مانده و وارداتی باشد، در بزنگاه انتخابات دولت و مجلس، با تمام امکانات رسانه ای و تبلیغاتی و مالی خودشان از جریان غربگرا داخل حمایت می کنند تا این تفکر و دیدگاه همیشه بر دولت و مجلس ایران حاکم باشد، و این راز حمایت غربیها از جریانات غربگرا داخل است.!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

داعش خراسان، سگان آمریکایی

ويدئو/ داعش خراسان، سگان آمریکا

جوان فلسطینی:به ما می‌گویند شیعه شدید؟

ويدئو/ آره شیعه شدیم هرکسی بویی از شرف برده شیعه است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.