سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مرگ پایان کبوتر نیست

مرگ پایان کبوتر نیست

دیلی اکسپرس (Daily Express) در ۶ نوامبر ۲۰۱۶ در خبری شوکه‌کننده رسما اعلام کرد: کشف شواهد علمی نشان می‌دهد “هوش” انسان می‌تواند بعد از مرگ به صورت روح ادامه یابد.

فیزیکدان انگلیسی، راجر پنروز، از دانشگاه آکسفورد (که به همراه استفن هاوکینگ مشترکاً برنده‌ی جایزه‌ی فیزیک شده) ضمن تأیید این موضوع که “هوش” انسان به نوعی به اطلاعات ذخیره شده در سطح کوانتومی مربوط است، اعلام کرد که به همراه تیم خود موفق به کشف شواهدی شده که نشان می‌دهد یک جزء ساختاری از سلول‌های انسان ( به نام میکروتوبول) حامل اطلاعات کوانتومی است که اگر یک فرد به طور موقت بمیرد، این اطلاعات کوانتومی از بدن او (از میکروتوبول موجود در سلول‌ها ) خارج و وارد جهان می‌شود و اگر این فرد (از طریق شوک الکتریکی و یا به هر دلیل دیگه‌‌ای) دوباره زنده شود، اطلاعات کوانتومی که از بدن وی خارج و وارد جهان شده بود، مجدداً به میکروتوبول موجود در سلول‌های وی برمی‌گردد. اما اگر این فرد برای همیشه بمیرد، ممکن است اطلاعات کوانتومی که به نوعی مربوط به “هوش و آگاهی” است، از بدن انسان خارج شده و به صورت روح در بیرون از جسم وی به طور نامحدود و برای همیشه باقی بماند.

همچنین دانشمندان مؤسّسه‌ی مشهور فیزیک ماکس پلانک (Max Planck Institute for Physics) در مونیخ آلمان نیز این دیدگاه را تایید کرده‌اند که “هوش” انسان به نوعی مرتبط با اطلاعات ذخیره شده در سطح کوانتومی است و بعد از مرگ، هوش انسان می‌تواند به صورت روح برای همیشه باقی بماند.

همچنین پروفسور استوارت همروف از دانشگاه آریزونا که بخاطر تحقیقات‌ش در زمینه‌ی “هوش و آگاهی” شهرت دارد، نیز این دیدگاه را تأیید کرده است.

پ.ن: علم در آستانه ی پذیرش قطعی روح است. هرچند که هنوز دانشمندان به طور دقیق “هوش و آگاهی” انسان را نمی‌شناسند؛ امّا کشفیاتی که در همین حد صورت گرفته نشان از این دارد که بر خلاف نظر خداناباوران، مرگ پایان راه نیست.

این خبر را که دیلی اکسپرس (Daily Express) منتشر کرده را در لینک زیر می‌توانید ببینید:

http://www.express.co.uk/news/science/728897/LIFE-AFTER-DEATH-consciousness-continue-SOUL

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

برخی از دستاوردهای سپاه

وعده صادق

کاریکاتور/ خط دفاع ناموفق حامیان اسرائیل

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.