سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عجیب‌ترین مسابقه کودکان یک ساله در ژاپن + تصاویر

عجیب‌ترین مسابقه کودکان یک ساله در ژاپن + تصاویر

یکی از عجیب‌ترین مراسم‌های ژاپن که توجه تعداد زیادی از روزنامه‌های خارجی را به خود جلب کرده است «جشنواره سوموی گریه» نام دارد.

le=”text-align: justify;”>به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی جَپَنیزترای، یکی از عجیب‌ترین مراسم‌های توکیو که توجه تعداد زیادی از روزنامه‌های خارجی را به خود جلب کرده است «جشنواره سوموی گریه» نام دارد.

 

این جشنواره رقابتی است بین بچه‌های یک ساله. کشتی‌گیران سومو این کودکان را مقابل یکدیگر قرار می‌دهند و هر کدام زودتر گریه کرد در این رقابت پیروز می‌شود. اگر هر دو بچه همزمان گریه کنند، هر کدام بلندتر گریه کند، برنده می‌شود. معمولا دو کودک همزمان گریه می‌کنند، چون آن‌ها در آغوش مردانی قرار می‌گیرند که بیش از ۱۵۰ کیلو وزن دارند و جمعیت زیادی نیز به آن‌ها زُل می‌زنند.

 

با اینکه این مراسم عجیب به نظر می‌رسد، برای حفظ سلامتی کودکان برگزار می‌شود. برگزارکنندگان این مراسم، بر این باورند که گریه کردن برای سلامتی کودک مفید است و شیاطین را از او دور می‌کند.

این مراسم تقریباً ۴۰۰ سال قدمت دارد. والدین این کودکان حدود ۱۵ هزار ین پرداخت می‌کنند تا فرزندانشان در این مسابقه شرکت کنند.

عجیب‌ترین مسابقه کودکان یک ساله در ژاپن+ تصاویر

عجیب‌ترین مسابقه کودکان یک ساله در ژاپن+ تصاویر

عجیب‌ترین مسابقه کودکان یک ساله در ژاپن+ تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آثاری برای کودکان غزه

کشتار و مظلومیت کودکان غزه

تصاویر هوایی از صدمات موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم

تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل بعد از عملیات موشکی ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.