سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مردم در یاری سیل زدگان جهادی عمل کردند

مردم در یاری سیل زدگان جهادی عمل کردند

امام جمعه شهر وحدتیه گفت: مردم در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان سیل اخیر واقعا روحیه جهادی و ایثار و فداکاری به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی در خطبه‌های دیروز نمازجمعه شهر وحدتیه  با تسلیت جان باختن تعدای از هم وطنان در سیل اخیر اظهار داشت: سیل یک حادثه طبیعی است که  نشانه بزرگی و عظمت خدواند است  هر چند که برای مردم ما غم‌انگیز بود اما صحنه‌های حماسی و فداکاری مشاهده شد که از لحاظ  انسان دوستی و همکاری قابل تقدیر و شکرگزاری است.

امام جمعه شهر وحدتیه  با بیان اینکه مردم نوع دوست ایران اسلامی این حادثه را به فرصت تبدیل کردند، افزود: مردم در یاری رساندن به آسیب دیدگان با کار جهادی که از خود نشان دادند واقعا روحیه جهادی و ایثار و فداکاری به نمایش گذاشتند و تألمات وارده را جبران کردند.

وی ادامه داد:فرمان رهبر انقلاب به فرمانده کل ارتش جهت تسریع در کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل ناشی از روشنگری و بصیرت در امر نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان آسیب دیده از این حادثه تلخ طبیعی است.

خطیب جمعه شهر وحدتیه عنوان کرد: حماسه‌سازان ارتش و نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان یکبار دیگر حماسه‌های ایثار و فداکاری ۸ سال حماسه دفاع مقدس را در دل‌ها زنده کردند و به مردم و آسیب‌دیدگان روحیه جهادی بخشیدند.

  وی گفت:این حوادث طبیعی در همه جای جهان رخ می‌دهد که گاهی شدت آن از این هم بیشتر است ولی آنچه که در این حادثه مشاهده گردید تعامل و همکاری تمامی نیروهای دولتی و مردمی بود که به صورت جهادی در کنار یکدیگر کار و تلاش می‌کردند و در نجات انسان‌های گرفتار کوشیدند.

موسوی ابراز کرد: موضوع تیراندازی در شب‌های عروسی در وحدتیه موجب نگرانی و ناراحتی مردم شده که این حرکت علاوه بر سلب آسایش مردم یک حرکت بی‌مورد و شیطانی است مردم متعهد و ولایی شهر وحدتیه باید ضمن رعایت حال همشهریان خود در معرفی عاملان این ناامنی‌ها با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند تا همواره شهری آرام و با نشاط داشته باشیم و برای مهمانان نوروزی محل امنی باشد.

ر

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اجرای مرحله جدید مردمیاری نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

سنگ تمام سپاه‌وبسیج در سیستان و بلوچستان

مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.