سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین حومه غزه به صدا درآمد

آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین حومه غزه به صدا درآمد

ساعتی پس از آنکه نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را هدف گلوله قرار دادند، شلیک دو فروند راکت از نوار غزه سامانه گنبد آهنین را به واکنش واداشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از به صدا درآمدن آژیرهای خطر حملات موشکی در شهرک‌های حومه نوار غزه خبر دادند.

به نوشته پایگاه «عاروتص شوع»، دستکم دو فروند راکت به سمت شهرک «اشکول» شلیک شده و سامانه گبند آهنین برای هدف قرار دادن این راکت‌ها فعال شده است. برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار خبر داده‌اند.

مناطق نزدیک به حصار حائل غزه از ساعتی پیش شاهد ناآرامی بوده و تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی به سمت معترضان فلسطینی تیراندازی کرده‌اند. دستکم یک فلسطینی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته است. در پاسخ به این حملات، چندین بسته انفجاری دست‌ساز به سمت نظامیان صهیونیست پرتاب شده است.

بنا بر اعلام منابع فلسطینی، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی اکنون در حال شلیک به سمت نقاطی در جنوب نوار غزه هستند.

از فروردین ماه امسال که تظاهرات‌های هفتگی موسوم به «راهپیمایی بازگشت» در اعتراض به ادامه اشغالگری صهیونیست‌ها، در مرز غزه آغاز شده، نظامیان اسرائیلی تاکنون بیش از ۲۰۰ فلسطینی را شهید و چندین هزار نفر را زخمی کرده‌اند. سازمان‌های درمانی و حقوق بشری می‌گویند بسیاری از این افراد مستقیما توسط تک‌تیراندازها هدف قرار گرفته‌اند.

ق

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جان سقای حرم خدایا ببخش- مناجات حاج محمود کریمی

ويدئو/ ازهمه تشنه ترم خدایا ببخش

دعای کمیل با نوای دلنشین مداحان اهل بیت علیهم السلام+تصویر و متن

خدایا! بیامرز برای من آن گناهانی را که پرده حرمتم می‌درد، خدایا! بیامرز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.