سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مدعیان دفاع از حقوق بشر غذاهای کرم‌خورده و فاسد به یمن می‌فرستند

مدعیان دفاع از حقوق بشر غذاهای کرم‌خورده و فاسد به یمن می‌فرستند

شواهد میدانی حاکی از فاسد بودن کمک‌های سازمان برنامه جهانی غذا و مدعیان همیشگی دفاع از حقوق بشر به مردم یمن است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره می‌گوید، روز به روز از اقدامات نادرست سازمان‌های جهانی پرده برداشته می‌شود؛ سازمان‌هایی که روزی با عنوان منجی انسانیت برای مردمی که 4 سال در محاصره متجاوزان ظالم قرار دارند؛ شناخته می‌شدند اما مردم گرسنه از آنچه با عنوان برنامه جهانی غذا برای آنان فرستاده می‌شد اطلاع نداشتند… فاسد بودن کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی یکی دیگر از راه‌های دشمنی با مردم یمن است که از این طریق سموم وارد بدن مردم یمن می‌شود، این سرنوشت انبارهای وابسته به سازمان برنامه جهانی غذا در صنعا است.»

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این گزارش همچنین آمده: تصاویر این انبارها به خوبی گویای همه چیز است. المسیره تاکید کرد: «این تصاویر حاکی از فاسد بودن حجم زیادی از حبوبات در انبارهاست، آنچه که شما اکنون در انبار حبوبات سازمان برنامه جهانی غذا می‌بینید کرم‌ها، حشره‌ها و شپش‌ها در کیسه‌های حبوباتی است که قرار بود بین مردم یمن توزیع شود.»

نبیل الاصبحی، مدیر انبار «مدرسه بغداد» در منطقه «معین» یمن هم اعلام کرده: «مقدار زیادی از حبوبات به اینجا رسید. بعد از اینکه این حبوبات پیاده شد ما متوجه شدیم که این حبوبات فاسد هستند و شپش و کرم دارند.» «عبدالله الصبری» مدیر انبار مدرسه «الشهید الشامی» در منطقه «السبعین» هم گفته: «بیش از 200 کیسه حبوبات به مدرسه شهید شامی در منطقه السبعین یمن رسید و ما شاهد شپش و کرم در داخل و خارج از کیسه‌ها بودیم.» عبدالرقیب الکاتب مدیر انبار مدرسه المعتصم در منطقه الصافیه یمن نیز به خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره گفته: «ما گزارش مکتوبی به کسانی که این حبوبات را فرستادند دادیم که حبوبات فرستاده شده پر از شپش و کرم است.» به گفته «ناصر الصفی الکاهلی» مدیر دفتر کار و امور اجتماعی بعد از اطلاع از فاسد بودن این حبوبات، مدارس در حمایت از مردم انبارهای خود را پلمب کردند.

کمیته‌های مسئول بر ورود به این انبارها پافشاری کردند و بالاخره این اجازه به آنها داده شد که وارد انبارها شوند تا از فاسد بودن مواد غذایی سازمان برنامه جهانی غذا اطمینان یابند. این مسئولین صورت جلسه و استشهاد نامه‌ای را در این باره تنظیم کردند. عمر العریقی مسئول کنترل کالا و حقوق مصرف‌کنندگان گفت، بعد از بررسی‌های میدانی و دیدن ظاهر و آزمایش حبوباتی که در این انبارهاست وجود شپش و کرم و فاسد بودن این حبوبات محرز شد. نبیل الاصبحی، مدیر انبار مدرسه بغداد در منطقه معین در یمن گفت، باید مواد غذایی سالم و مناسبی به مردم یمن داده شود ما مردم یمن انسانیم و حیوان نیستیم.

خبرنگار شبکه المسیره در پایان گزارش خود افزود: «بازی با زندگی مردم یکی از روش‌های جنگ برای از پا در آوردن مردم است و در این بین، آنچه برای مردم یمن روشن شد فاسد بودن مواد غذایی، با عنوان کمک‌های انسانی به مردم مظلوم یمن است به این دلیل که مردم یمن در گرسنگی و محاصره و خواستار کمک هستند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در کنگره جهانی بزرگداشت اقبال لاهوری

دیده‌ام از روزن دیوار زندان شما

شعر/ چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما

ای جوانان عجم جان من و جان شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.