سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فیلم لاتاری؛ افشاگری علیه خاندان هاشمی رفسنجانی

فیلم لاتاری؛ افشاگری علیه خاندان هاشمی رفسنجانی

‌پاسخ کوبنده دکتر میترا تهرانی به محسن هاشمی

برخود لازم میدانم بعنوان یک زن ایرانی بدون وابستگی به نهاد خاصی به برخی آقایان از جمله مهندس هاشمی عرض کنم که باید واقعیات رابپذیرید..

آقای محسن هاشمی!
شما و خاندانتان بزرگترین آسیب را به مردم مظلوم ایران روا داشتید شما هنوز چند ماهی از شهرداری تان نگذشته که شهر را فلج کرده و هیچ حرکت موثری نداشتید … در تعجبم چگونه خود را با پدرتان مقایسه میکنید که بخواهید جام زهر به رهبری بنوشانید؟!

پدرتان را مردم دیر شناختند وگرنه اجازه ی این خیانت بزرگ را به ایشان نمیدادند که ازپشت به صدها هزار رزمنده خنجر بکشند…و جام زهر به امام (ره) بنوشانند.. شرایط فعلی با دوران جنگ فرق کرده ..

جناب هاشمی ظاهراهنوز درعصر حجربه سرمیبرید.. پدرتان هم به موشک ها اعتقاد نداشت در حالیکه دیدیم تیم مذاکرات چه رسوایی به بار آوردند و همین موشک ها بودند که امید را به مردممان بازگرداندند..

آقای هاشمی! کمی دقت کنید نه شما آن هاشمی رفسنجانی هستید! و نه شرایط فعلی آن شرایط سخت و دشواراست!.. آن روزها موشک نداشتیم هسته ای نداشتیم..سلولهای بنیادین نداشتیم پهپاد نداشتیم ..ولی الان…. گرچه آنروز بادست خالی پیروزی هایمان قطعی بود ولی جام زهر با خیانت نزدیکانتان اعمال شد

دلیل اینکه پدرتان ( آن سردار سازندگی لیبرالی) که به همین اعتبار و بی تدبیری و خیانت نرم به گفته ی خودشان با جناب روحانی جام زهر را به امام (ره)تحمیل کردند این بود که مردم از بسیاری وقایع مهم بی اطلاع بودند و شما از این شرایط جنگ بدترین سوء استفاده را کردید و همین سی سال که تقریبا تمامی فرصتهای اجرایی و مجلس دردستان خاندان شما بود ایران را به تباهی کشاندید

آقای هاشمی!! این نکته برایم خیلی قابل تامل است که چرا انگلیسی ها و صهیونیست ها با پدرتان کاری نداشتند و ایشان را تخریب نمیکردند!

براستی چرا شبکه های سی ان ان و بی بی سی بهنگام فوت پدرتان همگی مدافعشان بودند!!! البته پاسخ مشخص است ظاهرا تفکر پدرتان از همانها بود.و مخالفتی نداشتند.. چرا که سودای رهبری داشتند غافل از این جایگاه مقدس که جای هر انسانی نیست!!!

آقای محسن هاشمی شما و غربگراهای روشنفکر این کشور را دچار تزلزل کردید و خون به دل امام و رهبری کردید .. برجامتان مایه ی رسوایی تمام اصلاح طلبان شده تا آنجا که حال خود به فکر کنار زدن روحانی افتاده اید !!چرا..چون دیگر به او نیازی ندارید.. روحانی بابرجامش به فنارفت.. که رفت

بنده بعنوان کسی که زمانی به اصلاح طلبی خود افتخار میکردم ! باید اعتراف کنم خاندان شما امثال فائزه و مهدی هاشمی و علی الخصوص پدرتان ، بزرگترین خیانت ها را به مردم ایران کردید و در محکمه ی عدل الهی باید جواب این خیانتها را بدهید…

برایم سوال است! چرا پدرتان آبروی علما را لکه دار کرد و در استخر سکته نمود! اینها سوالاتی است که مردم هوشمند ایران هنوز پاسخ درستی ازشما نشنیدند.. خواهرتان با بهائیان می نشیند و برادرتان مهدی برای خارج کردن اسناد و میراث فرهنگی این کشور، بزرگترین باندها را تشکیل داد …؟!

مگر مهدی هاشمی همان کسی نیست که دختران پاک سرزمینمان را با حقه و خباثت به بهانه ی اشتغال برای تن فروشی به کشورهای عربی میفرستاد!! مصداق همان فیلم لاتاری که رسوایی تمام عیاری برای خاندان شماشد..و خط قرمز پدرتان همان چراغ سبز شماها بود برای عبور از شرف و غیرت ایرانی..

آقای هاشمی مردم ازچهره ی خاندان شما آگاه شده اند …. جام زهر گوارای وجود خودتان..اینجا ایران اسلامی است درچهلمین سال انقلاب … بهتراست به جناب روحانی و وزرایش بگویید از لاک بیرون بیایند و رسوایی بی عرضگی شان را نظاره نمایند.. همان هاکه برای آمریکا سینه چاک بودند…

دکتر میترا تهرانی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/کامرون با سوالی دربارۀ ایران آچمز شد

دیوید کامرون خبیث انگلیسی

برخی از دستاوردهای سپاه

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.