سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / زبانه های آتش مامور خدا بودند (اندر حکایت آتش سوزی عظیم کالیفرنیا)
آتش سوزی کالیفرنیا

زبانه های آتش مامور خدا بودند (اندر حکایت آتش سوزی عظیم کالیفرنیا)

آتش سوزی عظیمی که اخیرا در ایالت کالیفرنیای آمریکا اتفاق افتاد به گفته کارشناسان و مسئولان محلی بی سابقه ترین و هولناکترین آتش سوزی در تاریخ کالیفرنیا بوده و باعث حیرت و تعجب همگان گشته است به نحوی که یکی از مسئولین دفتر فرمانداری این ایالت گفته که ؛ وسعت و شدت ویرانی ناشی از این آتش سوزی غیر قابل باور و بسیار ناراحت کننده است.
ایالت کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت آمریکا با بیش از ۴۰ میلیون نفر جمعیت و سومین ایالت پهناور آمریکاست و اداره آنها به عهده دموکراتها بوده به نوعی پایگاه سنتی آنها محسوب می گردد و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز رقیب اصلی آقای ترامپ یعنی خانم کلینتون از این ایالت بعنوان نماینده دموکراتها نامزد شده بود. دموکراتهایی که دشمنی آنها با انقلاب اسلامی و ملت ایران و مکر و حیله گری و قدرت نرم آنها در قبال جمهوری اسلامی بسیار خطرناکتر از جمهوری خواهان عربده کش و قمارباز است. دموکراتهایی که در سالهای اخیر و در جریان تصویب برجام و ماجرای تحریم ها، ایران را بسیار در تنگنا قرار داده و فشارهای بی سابقه ای را بر مردم ایران تحمیل نمودند.
همانطور که رهبر حکیم و فرزانه فرمودند هیبت پوشالی آمریکا از بین رفته و این ابرقدرت و یکه تاز عرصه های جهانی که میخواست کدخدای همیشگی دنیا باشد با سرعت تمام در سراشیبی سقوط قطعی غلطیده و رو به افول کامل است . آنها که مدعی مدیریت جهان هستند حتی توان و عرضه مدیریت یک آتش سوزی در بزرگترین ایالت خود را ندارند و آقای ترامپ در حاشیه کنفرانس پاریس گفته که این ماجرا یک افتضاح مدیریتی بود. دهها و شاید صدها کشته و دهها هزار بی خانمان و صدها خانه ی خاکستر شده و نابودی کامل شهر پارادایس از نشانه های این ماجراست.
ما از آسیب دیدن مردم و دربدری مردم استثمار شده آمریکا خوشحال نیستیم اما همانطور که حضرت امام خمینی ره در ماجرای طوفان طبس فرمودند که شن ها مامور خدا بودند شاید بتوان گفت در این ماجرا زبانه های آتش مأمور خدا شدند تا به دشمنان بفهمانند که تهدید کردن جبهه حق و فشار آوردن بر مردم مومن ایران هزینه دارد، هزینه ای بس سنگین و دردناک. خداوند در سوره فصلت آیه ۵۳ می فرماید :
سَنُرِيهِمْ آيَاتِنَا فِي الْآفَاقِ وَفِي أَنْفُسِهِمْ حَتَّىٰ يَتَبَيَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ ۗ أَوَلَمْ يَكْفِ بِرَبِّكَ أَنَّهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ.
آمریکائیها وعده داده بودند در آبانماه علیه جمهوری اسلامی چنین و چنان می کنیم اما خداوند سیلی محکمی به صورت آنها نواخت تا کمی هوشیاری خود را بازیابند و متوجه شوند که « بابا این مملکت و این انقلاب صاحب دارد » هرچند برخی مسئولان داخلی کشور در باغ نبوده و حواسشان جای دیگر باشد اما خداوند عزیز و حکیم عطیه خود به ملت انقلابی ایران را محافظت نموده و نمی گذارد جبهه حق و شیعیان ضایع شوند همان گونه که مولا امیرالمومنین فرمودند : انت اکرم من ان تضیع من ربیته ، خدایا تو کریم تر از آن هستی که تربیت یافتگان خودت را ضایع کنی.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چند نکته در مورد سیلی آبدار ایران به اسرائیل

ایران در حال حمله به رژیم صهیونیستی اسرائیل ،و نوعی تحقیر آنها محسوب می شود.

کاریکاتور/ پاسخ تنبیهی

کارتونیست: سیدمحمدرضا موسوی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.