سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آمریکا ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند

آمریکا ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن از تاکتیک آمریکا برای سلطه بر اقصی نقاط جهان پرده برداشت و تاکید کرد: سلطه نظامی آمریکا بر کشورها و مناطق مختلف جهان، از طریق ایجاد پایگاه‌های نظامی و کنترل بر ارتش ها صورت می گیرد.

: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در سخنانی گفت: سلطه اقتصادی آمریکا بر کشورها، مانعی جدی بر سر راه تولید ایجاد و ثروت ملت ها را غارت و تصرف می کند.

الحوثی افزود که سلطه سیاسی این کشور نیز از طریق شکل‌دهی به مشکلات سیاسی، ایجاد یک وضعیت بحرانی و چند دستگی در جوامع، تحریک و تشدید تنش ها تحت عناوین مختلف و در راستای جلوگیری از برقراری ثبات سیاسی در کشورها دنبال می شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تجاوز مکرر آمریکا به خاک برخی از کشورهای عربی، گفت: حملات آمریکا، شر مطلق برای ملت هاست و هیچ نفعی برای امت اسلامی و عربی نداشته است.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا تلاش کرده است دستگاه‌های امنیتی را به ابزاری برای سرکوب تحت کنترل و زندان ها را به بازداشتگاه‌های خود تبدیل کرده است.

رهبر انصار الله یمن خاطرنشان کرد: سیاست نظام ها و حکام کشورهای مختلف مبتنی بر تمکین به حملات آمریکا به جای مقابله و ممانعت بر سر راه آنها بوده است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گزارش تارنمای اینترسپت از شکنجه دانشجویان بازداشتی در آمریکا

شکنجه در آمریکا

چرا می‌گوییم «مرگ بر آمریکا»؟

هادی حکیمیان نویسنده کتاب اسپاگتی با سس قرمز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.