سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / مهدویت / آخرالزمان خوانی / بازخوانی/ اگر انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز نمی‌شد!

بازخوانی/ اگر انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز نمی‌شد!

جِداً اگر خدایِ مهربان نصرت نمی‌کرد و انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد و جبهۀ فراماسون‌زاده ها: آمریکا و انگلیس و شاه پیروزِ میدان می‌شدند، چه می‌شد؟

حتما امام خمینی بِعنوانِ ضدِ حقوقِ بشر دستگیر می‌شد و سرنوشتی همچون شیخ نمر یا عیسایِ بحرینی یا شیخ زکزاکی داشت و بالاخره در یکی از زندانها، زیرشکنجه، شهید یا علیل و مسموم می‌شد و یارانش به اتهامِ شورش و خیانت علیهِ شاه و میهن، دستگیر و اعدام می‌شدند!

باآمدنِ کورنا هم وضع‌مان بهتراز امریکا که نبود، بلکه از اقمار و دنباله‌هایِ آمریکا همچون انگلیس و فرانسه و آلمان و ایتالیا بِمراتب اسفبارتربود! چون اینها کشورهایِ صنعتی توسعه‌یافته هستند و کشاورزی‌‌شان هم عالیست! ولی ما یک جهان سومیِ بدونِ صنعت و کشاورزی و علم بودیم که اجباراً برای بقایِ ژاندارمیِ شاه‌مان درمنطقه، نفتِ مجانی به اسراییلِ کودک‌کش می‌دادیم که ساواکِ شکنجه‌گرِ آدمکش را بهتر تربیت کند تا مردم جِیک‌شان در نیاید! مردم را غَرقِ عَرق و وَرق کنند و به لطف جشنهایِ2500 ساله شاهنشاهی، رتبۀ نخست همجنس‌بازی و لواط و زنا را در قاره‌ و جهان بیابیم، از همۀ مستعمرات پیش باشیم! پسران، در آرزویِ دون ژؤن شدن همچون آلن دولن باشند؛ دختران، برهم سبقت گیرند تا هنگامِ آمدن یک هنرپیشۀ خارجی، در لیستِ دخترک‌هایی باشند که درشب ورودش به فرودگاهِ تهران، حاضرباشند با افتخار بعنوانِ یک باکرۀ داوطلب با او همخوابه شوند!…

آری پَلَشت و خجالت‌آور است! اما اینها سندهایِ مستندِ سقوطِ میهنِ ماست که درتاریخ ثبت است و بِراحتی میتوان آنرا در بایگانی‌های اینترنت یافت و بَرآن خون‌گریست…

حال می‌بینیم که آمریکا و انگلیس و فرانسه و ایتالیا و آلمان را خداوند با مَکرَش درمقابلِ ویروسی که با چشم غیرمسلح هم دیده‌ نمی‌شود چگونه ذلیل و رسواکرده، که این غول‌های دارایِ قدرت و صنعت و دلار و پلیسِ خشن و خونریز، حتی از تهیۀ ماسک و دستکش و گن و مواد ضدعفونی کننده عاجز مانده‌اند و این لیبرال دموکرات‌هایِ مستکبر، بجایِ مقابله با ویروسِ مهاجم، بجانِ مردمِ بی‌دفاعِ مستضعف افتاده‌، از هیچ وحشیگریِ مدرن و جنایتی اِبا ندارند…

آری اگرخدایِ‌ حَنان، مِهر و نورِ امام‌ِخمینی را بر دل هایِ مردم ثبت نمی‌کرد و بِوَعده اش إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ عمل‌نمی‌کرد، امام‌خمینی را برطاغوتِ آمریکا و دنباله‌اش، شاهنشاهِ عاری ازمِهر پیروزنمی‌کرد، حال ازمردمِ درماندۀ غربِ هم بیچاره و بدبخت‌تر بودیم!

اما خدا بِما عزت و سربلندی داد که جوانانی مانند حُجَجی و حاج قاسم سلیمانی‌ها تربیت شوند تا رهبرِ فرزانه و بی بدیل‌مان باتوکل بِخدایِ اهل بیت(ع) به نجاتِ مردمِ جهان هِمَت کند، آنان را از ظلمات به نور کشاند… اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ

خدا را شکر انقلاب‌ِاسلامی شد! حال، عِطر و نورِ ظهورِ منجی(عج) درجهان پیچیده…

شاکر و حامدتر باشیم تا بیشتر از محبت‌های الهی بِچِشیم

ان شاءالله

تَبَـٰرَكَ ٱسْمُ رَبِّكَ ذِى ٱلْجَلَـٰلِ وَ ٱلْإِكْرَامِ

انوشه گیلانی نژاد

۱۳۹۹/۰۳/۳۰

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افزایش نظامی گری دولت انگلیس

نریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس

جواب مردم به معمایی سبز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

7 دیدگاه

  1. حقیقت بین منصف

    «پسران، در آرزویِ دون ژؤن شدن همچون آلن دولن باشند؛ دختران، برهم سبقت گیرند تا هنگامِ آمدن یک هنرپیشۀ خارجی، در لیستِ دخترک‌هایی باشند که درشب ورودش به فرودگاهِ تهران، حاضرباشند با افتخار بعنوانِ یک باکرۀ داوطلب با او همخوابه شوند» البته الان هم جوانان این چنین هستند و چون آزادی محیا نیست، به ظاهر نمی‌بینیم مگر نه در عمق جامعه خیلی بدتر هم شاهد هستیم.

    «آری اگرخدایِ‌ حَنان، مِهر و نورِ امام‌ِخمینی» مگر امام خمینی نور دارند از خودشان؟ هرچه خود ایشان به خودش نسبت نمیداد، شما برعکس بدهید!!!
    فکر میکنم که هدف و جایگاه انقلاب رفیع تر از اینچه در این مطلب آمده باشد و نیاز نداشته باشد که برای نشان دادن جایگاهش در یک متن ده خطی پنج خط الفاظ کریه و لاتی استفاده شود و لا به لای آن همه چند آیه از قران که شان استفاده شان در این متن سیاه نیست.

    ای کاش یکی از آثار انقلاب هم اصلاح نگاه بهانه جو و زبان انقلابیون بود.

    • سلام اقای حقیقت بین منصف
      شما از فساد الانی زدید ولی نگفتید قبل از انقلاب از خود حکومت این فساد در جوانان دختر وپسر مملکت به صورت سازمان یافته
      ولی الان اگر جوانانی چنین باشند سازمان یافته از سمت دشمن است و تبلیغات مسموم انها
      …..
      و اینکه امام انقلاب را به خدا انساب میکند نگاه توحید از بالا به پایین است وگرنه حضرت اقا فرمودند این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست و اگر با منطق شما دید باید گفت که اقا هم انقلاب را بنام امام کرده نه خدا
      نه برادر گرامی بزرگترین نگاه این این است که انقلاب را توحید ببینیدو واسطه ها رو هم که امام خمینی میباشند باید دید و شناخت
      خلاصه خیلی متن رو غیر منصفانه نقد کردید ای حقیقت بین منصف

    • سلام عزیزجان
      شما مرحمت بفرما و پا در عرصه بگذار.
      دل شکستن زلف او را آنقدر دشوار نیست

      می‌تواند عالمی فکر پریشان بشکند

      برنمی‌دارد تأمل نسخهٔ دیوانگی

      کم‌ کسی اندیشه بر مضمون عریان بشکند

  2. سلام علیکم
    به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. لذا می‌توان اینطور برداشت نمود که پرداختن به مقوله انقلاب اسلامی علی الخصوص در دورانی که مسؤلین دولتی و به دوران رسیده ها با عملکرد غیرخدایی و مدیریت نفسانی از توجهات عمومی به ماجرای انقلاب اسلامی کاسته اند و با الگوی منفعت مادی برنامه ریزی می‌کنند، پرداختن به اصل ماجرای انقلاب اسلامی نیز کمتر شناور بودن در آن جریان خدایی نباشد. علی ایحال این موضوع ممکن است با سخن پراکنی ها و اظهار نظرات ضد و نقیض و بعضا سخیف توام با سختی های فراوان برای نگارنده مواجه باشد، لیکن چنانچه نگارنده محترم که پا در این عرصه خدایی نهاده به مکانیزم روند خدایی انقلاب که همان بهره مندی از ابزار نور الله توسط امام راحل عظیم شأن است بپردازد تاثیر گذاری بیشتری در روحیات خواننده ایجاد خواهد نمود. برای خدا و در راه خدا باشیم.

  3. علی روح الله

    آیا نگاه و ذکر حقایق مستند و ثبت شده ی تاریخی بهانه جویی است؟!
    فرح بعنوان شخص دوم این مملکت، متولی کلان فرهنگی نظام شاهنشاهی از فراماسونری جهانی دستور داشت تا نسل پاک ایرانی را برکند و ایران عزیز را ویرانه کنند
    چرا که دشمنان بیدار میهن مان می دانستند که ایران زمین محل ظهور و فعالیت عیسی ع است
    چون خودشان میگویند عیسی بن مریم در سرزمینی ظهور می کنند که در آن بت پرستیده نشده
    و فقط در جهان این ایران بزرگ و قهرمان است که همواره مردم نجیبش موحد بودند و بت نپرستیدند!
    لذا خانم فرح دیبا را که از ایران به فرانسه بردند و تربیتش کردند، ماموریت دادند تا از فعالان دانشجویی حزب توده شود و کارهایی برای آمریکا انجام دهد، بعد او را برگزیدند تا همسر شاه شود و دستورات بنیان بر کن علیه نسل ایرانی را گام به گام عملی کند و شاه هم حق دخالت نداشت!
    در یک مطلب کوتاه فقط یک نمونه از جشن و هنر و ماجرای 2500 ساله یاد شده ولی منصف بی انصاف آنرا هم بر نتابیده هجمه کرده که: لات انگارانه گفته اید!!
    کاش مسؤلان اجازه می دادند مستند و بی پرده جنایات فراماسونر ها و ایللومیناتی ها را محققان با انصاف بازگو می کردند…
    امام خمینی ره با تقوا تر از این بود که کمالات الهی اش را بازگو کند ! من و شما باید باهوش باشیم و پی به مراتب او برده و بدون حسادت و غلو مطرح کنیم!
    اما مگر او نگفت : انقلاب ما انفجار نور بود ! خوب امام ره وسیله خیر قرار گرفت و دودمان آمریکا و شاه و فرح و… را سوزاند…
    اگر در جامعه هم بدی هست بخاطر بی توجهی اشخاص به خدا و دستوراتش است نه اینکه مثل قبل انقلاب دستور و برنامه نظام باشد
    به فعالیت های نیکوی آقای رییسی قوه قضاییه توجه کنیم! جداً براندازی زشتی ها در دستور نظام است…
    خدا را شکر انقلاب اسلامی پیروز شد و ما هم شاهد نورانی تر شدن مردم هستیم مانند سردار دلها !
    سعی کنیم از قافله عقب نمانیم… و با بدان نباشیم که اگر پسر نوح هم باشیم هلاک و غرف میشویم…

  4. از شما ایرانیان بسیار تعجب می کنم، گویا به همه چیز توجه دارید، الا به محبت های بی شماری که خدا به شما در میان مخلوقات خدا عطا کرده!
    مثلا امنیت که گوهری نایاب در دنیاست، و امروزه می بینید که نه در آمریکا بزرگترین کشور قدرتمند جهان، و نه در اروپا که به مدد استعمار جوامع، ثروتمند ترین کشورها هستند یافت نمی شود!
    یا نعمت اتحاد و همدلی میان مردم ایران، با توجه به ادیان و مذاهب و اقوام و سلایق گوناگونی که در ایان است، و در خارج از ایران از آن به معجزه همزیستی اجتماعی یاد میشود، که ملل و دول در آرزویش هستند! شاید بگویید اغراق می کنم، ولی به فاجعه سیاهان در آمریکا و انگلیس اندیشه کنید! یا نژاد پرستی در آلمان! یا قتل عام مردم مظلوم و خونگرم بوسنی هرزگوین توسط جلادان صرب مسیحی و دم بر نیاوردن واتیکان و اقمارش!
    خیلی برایم زیبا و رویایی است از پاسخ دخترک نوجوانی که در قبال پرسش هایم خاطر نشان شد که: ما از کوچکی با فرهنگ مادر مهربون امت حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ میشویم که جانش را در راه خدای آسمانها و زمین فدای امامش کرد! خود را فدا کرد تا مردم به ظلمات دچار نشوند! یعنی فرهنگ: من نباشم، تا تو باشی…
    جسارت می کنم و با همه وجود می گویم: ای کاش من هم یک ایرانی بودم، تا صاجب بزرگترین نعمت ها می شدم…

  5. اگر ما دست دانشمندان و علما را ببوسیم فوری اصلاح طلب ها و چپی ها قشقرق راه می اندازند و مسخره می کنند و شاه ظالم خودشون دست هر صاحب لژ فراماسونری را می بوسد! دم بر نمی آورند!!
    بقول معروف :
    قربون برم خدا رو یک بام و دو هوا رو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.