سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حمایت های انتخاباتی قالیباف در….

حمایت های انتخاباتی قالیباف در….

 

حجت‌الاسلام سیدعباس نبوی

🔹به ریاست جدید مجلس جناب آقای دکتر قالیباف تبریک می‌گویم و با وجود همه انتقادات و نگرانی‌هایم نسبت به مشی حرکت و تصمیمات ایشان، از صمیم وجود برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

🔹منشا نگرانی‌های بنده نسبت به ایشان، به سابقه جلسه خصوصی مفصلی با ایشان در چند سال قبل در اواخر دوره شهرداری برمی‌گردد که در آن جلسه ایشان به صراحت بر یارگیری و توقع خود از شخصیت‌های روحانی مستقر در شهر تهران، در ازای حمایت مالی و خرج کردن از سوی شهرداری برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آنان تاکید داشت و بسیار واضح و شفاف به بنده گفت که اگر در انتخابات‌ها پای ایشان نایستم و از ایشان حمایت نکنم، خبری از حمایت مالی برای برنامه‌های فکری و فرهنگی موسسه تمدن و توسعه اسلامی و دارالاسلام نخواهد بود و در عمل هم دقیقا همین رفتار را انجام داد!

🔹بنده در آن جلسه با کنایات ابلغ از صراحت به ایشان یادآور شدم که بزرگ‌ترین درد و خبط روحانیت در صد سال اخیر، در معرض فروش گذاشتن حیثیت و شئون و لباس روحانیت برای مقاصد سیاسی و اقتصادی دیگران است؛ چه قبول زمین‌های طرشت توسط شهید شیخ فضل الله نوری باشد، چه خام‌نگری شهید مدرس در پذیرش توصیه‌های مدیریتی و مالی ایشان توسط سردار سپه نخست وزیر باشد؛ و چه توصیه‌های مدیریتی و مالی آیت الله کاشانی درباره افراد مورد وثوق خود به مرحوم مصدق باشد؛ این گونه خفیف کردن روحانیت بدست خودش، بزرگ‌ترین خسارت وارده بر اسلام و دینداری مردم است!

🔹در آن جلسه نهایتا از جناب قالیباف خواستم که منهای این گونه انتظارات و توقعات سیاسی ایشان، اگر کارهای فرهنگی و اجتماعی ما را قبول دارند که حمایت قانونی مصوب را انجام دهند و اگر قبول ندارند، به صراحت بگویند مشمول حمایت‌های مصوب قانونی نمی‌شود!

🔹فضای جلسه مجموعا محترمانه بود و پس از خداحافظی نسبتا سرد، دیگر نه ایشان وقعی گذاشت و جوابی داد و نه بنده قصد و جسارت معامله لباس طلبگی را داشتم!

🔹البته مدت زیادی نگذشت که لیست‌های پرداخت‌های آنچنانی به فلان مجموعه و بهمان موسسه درآمد و دوران شهرداری ایشان هم به پایان رسید!

🔹امیدوارم جناب قالیباف تحولی در مشی خود بوجود بیاورد، ولی جدا نگرانم و از همین صفحه، با تبریک به نمایندگان جدید بخصوص دوستان گرامی آقایان روح‌الامینی، دهنوی، نظام الدین موسوی و سایر دوستان، هشدار می‌دهم که توجه شایسته به وضعیت حساس کشور داشته باشند؛ مجلس کنونی فرصت اهمال و خبط و آزمون و خطا ندارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

توضیح سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه

ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران

خطبه دلربای امام‌ حسن مجتبی علیه السلام

حجت الاسلام حامد کاشانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.