سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ارسال ۶۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان استان‌های مختلف توسط مردم خیّر بابل

ارسال ۶۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان استان‌های مختلف توسط مردم خیّر بابل

۶۰۰۰ بسته معیشتی که توسط «جمعیت مردمی خدمت» در بابل تهیه شده بود به استان‌های مختلف ارسال شد.

مدیرعامل «جمعیت مردمی خدمت» در مراسم رزمایش بهار خدمت در مصلی بابل گفت: «جمعیت مردمی خدمت» شامل قرارگاه جهادی جاویدالاثر مهندس احمد متوسلیان، ستاد پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا و هیئت یا فاطمه‌الزهرا(س)، فعالیت مبارزه با کرونا را از ۱۳ اسفند ۹۸ شروع کرد.در ابتدا ضدعفونی معابر عمومی را با ۹ هزار لیتر روزانه انجام دادیم و با توجه به نیاز مراکز درمانی به «گان» با سازماندهی 65 خیاط و تشکیل کارگاه‌های متعدد طی 19 روز کاری گان‌های مراکز درمانی تولید شد و در این راستا ۶۸ هزار دستکش تحویل بیمارستان‌‌ها شد.

محمدحسین طبرستانی راد با‌ اشاره به تولید ۲۳هزار عدد ماسک توسط جهادگران جمعیت مردمی خدمت، افزود: همچنین روزانه ۸۰۰ تا  هزار لیوان آبمیوه طبیعی تولید و به کادر درمانی و فعالان مبارزه با کرونا تحویل شد.

طبرستانی‌راد ادامه داد: توسط جهادگران این مجموعه ۲۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی تهیه و اقدام به ضدعفونی مراکز و معابر و منازل شد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌ها برای برپایی مراسم معنوی هیئت، با راه‌اندازی هیئت مجازی، حتی یک روز هم مراسم معنوی را در ماه مبارک رمضان تعطیل نکردیم.

مدیرعامل «جمعیت مردمی خدمت» گفت: بیش از ۷۰ درصد از 6 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان قرار است به خانواده‌های آسیب‌پذیر استان‌های مشخص شده اهدا شود، تعدادی به خانواده‌های زندانیان تحویل خواهد شد ضمن اینکه بخشی از آن هم به ۳۰۰ خانوار آسیب‌پذیر در مناطق حاشیه‌نشین تهران اهدا خواهد شد.

مردم ایران پیشتاز در صحنه‌های جهادی هستند

سردار حاج سعید قاسمی، مسئول قرارگاه مهندسی جهادی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم مازندران در منطقه شهدای خان‌طومان سوریه گفت: مردم ایران پیشتاز در صحنه‌های جهادی هستند و این را بارها به اثبات رساندند.

قاسمی ‌با‌ اشاره به جانفشانی شهدای سلامت در ایام مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت غریبانه و مظلومانه تشییع شدند و این مدل خدمت و شهادت ارزشمند است.

وی، رزمایش بهار خدمت در مصلای بزرگ بابل را از جمله خدمت‌های صادقانه نیروهای هیئتی و انقلابی در لبیک به مقام معظم رهبری دانست و افزود: رزمایش بهار خدمت و تهیه بیش از 6 هزار بسته کالا در مصلای بزرگ بابل ماحصل کار هیئتی‌ها و اربعینی‌ها برای خدمت به مردم محروم و نیازمند در این ایام سخت است.

مسئول قرارگاه مهندسی جهادی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان ادامه داد: شبکه‌های معاند در این روزها که نیروهای جهادی، انقلابی و مردمی مشغول تهیه سبد کالا و خدمت به مردم نیازمند هستند آن را یک شو و نمایش تبلیغاتی می‌دانند اما ما از امام راحل یاد گرفتیم که هرگاه دشمن از ما ناراحت شد، مطمئن هستیم که کار ما در مسیری درست است.

قاسمی ‌با‌ اشاره به برملا شدن ماهیت و حقیقت غرب در روزهای درگیری کرونا، گفت: در کشورهای به ظاهر متمدن غربی در این روزها برای دستمال کاغذی همدیگر را می‌درند اما در اربعین، هیئتی‌ها خدمتی به تمام معنا از زائران حسینی به تعداد 20 میلیون نفر در حداقل ۱۵ روز را به نمایش می‌گذارند و این نشانه تمدن اسلامی است.

سربلندی در امتحان الهی

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری در این واقعه همه گیر شدن ویروس کرونا و متأثر شدن جهان از این ویروس، این امتحان الهی برای ما است و تا کنون با حضور نیروهای جهادی و انقلابی از این امتحان به خوبی بیرون آمدیم. ما نمی‌دانیم که این امتحان سخت و این تحریم‌ها چقدر طول خواهد کشید اما با استقامت از این امتحان‌ها با یاری خداوند بیرون خواهیم آمد.

قاسمی ‌اظهار داشت: به‌رغم شعارهای افراد مدعی برای برطرف کردن تحریم‌ها دیدیم که این کار میسر نشد اما می‌دانیم که بسیاری از فقرا و نیازمندان چشم به راه هستند و مومنان با کمک‌های مومنانه به یاری هموطنان عزیز شتافتند و این خدمت باید ادامه پیدا کند.

گفتنی است کمک‌های تهیه شده توسط مردم خیّر بابل با محوریت جمعیت مردمی خدمت، برای توزیع به توزیع در مناطقی همچون سرپل ذهاب، خوزستان، تهران، بم، قم و مازندران ارسال شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدردانی مقام معظم رهبری از بانوی کارشناس اورژانس بابل

در پی نجات زندگی مادر و نوزاد ساکن روستای جاجن

وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند/ همه ‌طیف‌ها و گروه‌ها نماینده دارند

وزیر کشور احمد وحیدی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.