سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند/ همه ‌طیف‌ها و گروه‌ها نماینده دارند

وزیر کشور: ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند/ همه ‌طیف‌ها و گروه‌ها نماینده دارند

وزیر کشور گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس نتایج نهایی تأیید صلاحیت شدند.

 خرم‌آباد، «احمد وحیدی» درباره آخرین آمار تأیید داوطلبان مجلس اظهار داشت: پس از سه ماه مهلت بررسی هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و براساس نتایج نهایی، بیش 15 هزار و 200 داوطلب تأیید شدند.

وی افزود: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار دیگری است.

بازدید وزیر کشور از پروژه پل روگذر شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد

وحیدی وزیر کشور که به استان لرستان سفر کرده در اولین برنامه با حضور در محل پروژه پل روگذر شهدای جاویدالاثر شهر خرم‌آباد، از روند تکمیل این پروژه بازدید کرد.

استاندار لرستان، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، معاونین سیاسی و عمرانی استانداری و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این بازدید حضور داشتند.

طول این روگذر واقع در یکی از خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر خرم‌آباد 370 متر است و ساخت آن به دلیل بار سنگین ترافیکی که در این منطقه ایجاد می‌شد از مطالبات مهم ساکنان، کسبه منطقه و عموم مردم بود.

به گزارش تسنیم، حضور در همایش اقشار و مشارکت حداکثری و جلسه ستاد انتخابات استان لرستان، مهم‌ترین برنامه‌های وزیر کشور در این سفر خواهد بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت

انتخابات ترکیه؛ چرا اردوغان شکست خورد؟

حزب جمهوری خلق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.