سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توصیه های یک شهروند افغان به وحدت

توصیه های یک شهروند افغان به وحدت

سلام علیکم
جناب مولوی صاحب سیاف

من به عنوان یک هموطن محضر شما عرض می کنم
فرمایشات شما کاملاً درست و بجا است ولی اگر عمل شما منطبق به حرف های شما می بود یقیناً ما امروز شاهد اِشغال گران غربی های سلطه گر مثل آمریکا جنایتکار و ناتو غَدار در سر زمین اسلامی مان افغانستان نبودیم.

جناب مولوی صاحب اگر فقط به همین یک آیه قرآن کریم که میفرماید:

محمد رسول الله والدین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم

عمل کنیم مشکلات عمده کشور حل و فصل میشود به این معنی که قرآن کریم بصراحت اعلام میکند بین خود مهربان باشید و با کفار، ظالمان و زورگویان و سلطه طلبان دشمن باشید که متاسفانه ما بر عکس این دستور قرآن عمل کردیم که عامل سقوط دولت اسلامی افغانستان که ثمره خون یک میلیون شهید و نزدیک دو دهه جهاد مقدس ملت مسلمان، قهرمان و مجاهد ما بود شد، بلی همین خصومت های ذات البینی خود ما افغان با تحریک دشمنان معاند اسلام عزیز بوده که به این همه بلاها وامصیبتا دچار میشویم، الان هم دیر نشده میشود با یک اقدام خدا پسندانه و نصرت اللهی شاهد یک افغانستان اسلامی، متحد و مستقل باشیم به این صورت که تمام گروه های اسلامی، شخصیت های اسلامی، دانشگاهی و مدارس علوم دینی، نیروهای جوان مسلمان انقلابی با انگیزه و آزاد اندیش منطبق با قانون اساسی افغانستان با کسب اعتماد و پشتیبانی مردمی زمینه و خروج نیروهای های خارجی را که جز آسیب های جانی، مالی، فرهنگی و… برای وطن ما نداشته اند عملیات کنند.
که اگر این کار در افغانستان اجرایی شود. یقیناً ما در آینده مشکلات در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و انتخابات نمایید گان پارلمان و…. نخواهیم داشت. زیرا همه میداند اینکه چرا در اففانستان در طول این دو دهه یک دولت فراگیر که از حمایت اکثریت مردم بهرمند باشد که بتواند مشکلات کشور حل و فصل تحقق پیدا نمی کند مشخص است دخالت های آشکار و پنهان آمریکا و ناتو است.
لذا تا زمان که غربی ها بر سرنوشت کشور ما حاکم باشد وضعیت که بهتر از این که نشده هیچ معلوم نیست چی مصیبتهای دیگری را خدای ناکرده شاهد باشیم .

پس از بارگاه خداوند متعال خواسته و خواهانیم که سایه شوم نیروهای سلطه گرو ظالم غربی از سر کشور اسلامی ما برداشته شود.

ان شاءالله: به امید چنین روزی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اینجا افغانستان است از هر 3 نفر یک نفر غذایی برای خوردن ندارد

ناامنی حاد غذایی

حمایت چهره های سیاسی و مردمی افغانستان از اقدام تنبیهی ایران

مردم افغانستان حمایت کامل از عملیات ضد رژیم صهیونیستی ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.