سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عجایبی اززبان دشمن:حزب الله با شمشیر می جنگید!!!

عجایبی اززبان دشمن:حزب الله با شمشیر می جنگید!!!

 سرباز اسرائیلی : حزب الله با شمشیر می جنگید!!!

این داستان درتلویزیون اسرائیل و د روزنامه هاآرتص صهیونیست ها منعکس شد و خواننده ی گرامی می تواند وارد سایت انگلیسی روزنامه مزبور شود و مطالب بیشتری ازاین دست را در آنجا پیدا کند.

کانالهای تلویزیونی اسرائیل از یکدیگر پیشی می گرفتند جهت دعوت از سربازان و افسران نخبه تا در استودیو بیایند و میهمان برنامه ی آنان شوند و ازفاجعه ای که برایشان رخ داد آشنا و ازماجرا مطلع شوند.

یکی از افسران لشکر «غولانی» که نامش «ایثان آیخنر» و یکی ازدستانش قطع شده بود، دربرنامه حضور داشت. مجری برنامه از او پرسید چه شد که دستت درجنگ قطع شد؟ او هم پاسخی داد که همگان را به تعجب و شگفتی واداشت.

ایثان گفت : جنگ بسیار سختی را تجربه کردیم، درحالی که وارد حومه ی شهر بنت جبل می شدیم و تعدادمان هم بسیار زیاد بود. من پشت یک درخت موضع گرفتم تا سربازان لشکر را پوشش دهم و درعین حال با دوربین تفنگم، برخی خانه ها را زیرنظر داشتم تا هرگونه تحرک و جابجایی نیروهای حزب الله را رصد کنم. این بود که سه تن از رزمنده های مقاومت اسلامی را دیدم که آرام و آهسته داشتند به سوی ما نفوذ می کردند تا سربازانمان را غافلگیر کنند.

در وهله اول به نظرم آمد که آنان هدف های بسیار آسانی هستند، لذا همین که خواستم هدفگیری کنم و بطرف آنان تیراندازی نمایم، ناگهان با مردی سوار بر اسب و شمشیر به دست مواجه شدم که ضربتی به من وارد کرد و از نظر دورشد، من خیلی آشفته و وحشت زده شده بودم!

خانم مجری با شگفتی ازاو سؤال کرد: واقعاً آنها با شمشیر و اسب می جنگیدند؟! افسر اسرائیلی (ایثان) جواب داد: بله، حتی بعضی ازسربازان به من گزارش دادند تک سواری با اسبی تندرو آنها را دنبال می کرد و آنچنان سریع می گذشت که نمی توانستیم اورا هدف قرار دهیم.

عجایبی از زبان دشمن

یکی ازنظامیان اسرائیلی که درجنگ علیه حزب الله شرکت کرده بود گفت:

وقتی حکومت ما جنگ را ضد لبنان تحمیل کرد، من درمنطقه (ایتاء الشعب) بودم که تک سواری با جامه سفید دربرابرم ظاهر شد، درحالی که بر اسب سفیدی سوار شده بود و شمشیری بدست داشت،

ضربتی به من وارد کرد که دستم قطع شد و ازنظر پنهان شد. گفته می شود که ایشان یک افسر اسرائیلی است که روزنامه های اسرائیلی هم داستانش را ذکر کرده اند.

تک سواری سپید پوش

یکی ازنظامیان اسرائیل که درجنگ 33 روزه علیه حزب الله و درنبرد وعد الصادق مشارکت داشت، گفت :

وقتی من درجنگ بودم، تک سواری سپید پوش در برابرم ظاهر شد و با دستش به صورتم زد، آنگاه مرا رها

کرد و ازچشمم پنهان شد. ازآن پس ازچشمم به مدت دو روز اشک می آمد!

تونل

یکی دیگر از نظامیان اسرائیل که درجنگ شرکت کرده بود گفت :رزمندگان حزب الله تونل هایی دارند لذا وقتی به آنها حمله می کردیم، آنها مثل اشباح از زیر زمین با جامه های سپید خارج می شدند، ما را هدف قرار می دادند و بلافاصله پنهان می شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عملیات ترکیبی مقاومت اسلامی عراق و حزب الله

عملیاتی ترکیبی در پایگاه کنترل هوایی و تاسیسات صهیونیست ها

یهودیان اسرائیل در دو نوبت سرکوب می‌شوند! / با پیروزی انقلاب اسلامی نبرد آخرالزمانی سرعت گرفت

سر ابلیس لعنت الله علیه،در قبة الصخره در جوار مسجد الاقصی در بیت المقدس زده می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.