سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / روایت خواندنی سردار حاجی‌زاده از عملیات انتقام خون شهید علی صیاد شیرازی

روایت خواندنی سردار حاجی‌زاده از عملیات انتقام خون شهید علی صیاد شیرازی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در یادداشتی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی برای نخستین بار جزئیاتی را از عملیات انتقام شهادت این شهید بزرگوار که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، بیان کرد.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در یادداشتی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، نوشت: در زمان تشکیل توپخانه سپاه عملیات‌های مشترک بهانه‌ای برای ارتباط نزدیک و دوستی صمیمی شهید طهرانی مقدم  و شهید صیاد شیرازی شد و همین رفاقت و روابط صمیمی به سایر  فرماندهان این عرصه نیز منتقل شد.

شهید علی صیاد شیرازی در راه اندازی هسته اولیه توپخانه سپاه در سال‌های اول جنگ و همچنین یگان موشکی زمین به زمین سپاه در سال ۱۳۶۳ نقش موثری ایفا کردند. سپاه با وجود به دست آوردن غنائم گسترده از توپخانه دشمن با خلأ جدی در آموزش و پشتیبانی تجهیزات تخصصی مواجه بود.

شهید علی صیاد شیرازی که تعصب او به نظام و انقلاب اسلامی بر تعصب ارتشی بودنش غلبه داشت کمک های در خور توجهی به سپاه کرد. در سال ۱۳۶۳ در ملاقاتی که با این شهید بزرگوار در حین  عملیات بدر داشتم، در اقدامی داوطلبانه آمادگی هرگونه کمک برای سرعت بخشی در راه اندازی یگان موشکی را به بنده اعلام کردند و ظرف چند روز پادگانی مناسبی را در کرمانشاه در اختیار این یگان قرار دادند و همواره به مناسبت‌های مختلف به صورت حضوری و تلفنی پیگیر کارهای ما بودند.

در آخرین دیدار بنده با این شهید بزرگوار، ایشان احوالات شهید طهرانی مقدم را از بنده جویا شدند. از بنده پرسیدند که به چه کاری مشغول هستید، ولی قبل از اینکه بنده جوابی بدهم گفتند این چه سوالی است که من می‌کنم؛ شما هر موقع بمیرید با یک موشک شما را دفن‌ می کنند! منظور ایشان این بود که در کار موشکی خیلی مصمم هستید.

آن روز ایشان به بنده توصیه کردند که قدر مقدم را بدانید، بعد توضیح دادند که می‌دانی چرا این را می‌گویم؟ چون مقدم تعصبش به نظام و انقلاب بیشتر از تعصب سازمانی اش است و انقلاب و نظام اسلامی را مقدم بر هر چیزی می‌داند.

نهایتا منافقین کوردل برای انتقام از شکست سنگین در عملیات بزرگ مرصاد و انهدام ستون‌های نظامی‌شان که با مدیریت و فرماندهی شهید صیاد شیرازی نقش بی‌ بدیلی در شکست آنها داشت، او را ترور کردند و به فاصله کوتاهی رزمندگان یگان موشکی سپاه با شلیک ده‌ها فروند موشک به سوی پادگان اشرف انتقام رفیق شهید خود را گرفتند و ضربه فراموش‌ نشدنی به منافقین وارد کردند.

در این عملیات ویژه که با همکاری وزارت اطلاعات اجرا شد، ابتدا با یک ضربه مختصر منافقین را برای مراسم تدفین کشته‌ها به قبرستان مروارید مقر اشرف در نزدیکی بغداد کشاند و بعد از اطمینان از تمرکز نیروها با ضربات سنگین موشکی انتقام این شهید عزیز از منافقین کور دل گرفته شد.

روحش شاد و و راهش پر رهرو باد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شگفتی دیگر از سوی جبهه مقاومت

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار از خاک عراق یک مرکز حیاتی در تل آویو را هدف قرار داده

جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

تنها بازمانده زندان مخوف برده‌سور

یک دیدگاه

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    اعضای فاسق و خون ریز سازمان منافقین مستقر در لانه های فسادآمریکا و آلبانی و فرانسه و دیگر بلاد کفرکه مشغول شیطنت و فتنه هستید و مترسک های صهیونیست یهودی و صهیونیست مسیحی شیطان پرست شده اید و طراحی ترور و تکذیب می کنید خداوند بورتان کرده و دست شما و امرای شیطانی خبیث وخون آلود کذابتان را رو کرده است
    منافقون1 – إِذا جاءَکَ الْمُنافِقُونَ قالُوا نَشْهَدُ إِنَّکَ لَرَسُولُ اللّهِ وَ اللّهُ يَعْلَمُ إِنَّکَ لَرَسُولُهُ وَ اللّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنافِقينَ لَکاذِبُونَ
    چون منافقان نزد تو آيند گويند: «گواهي مي‏دهيم که تو واقعاً رسول خداهستي‏.» و خدا [هم‏] مي‏داند که تو واقعاً رسول او هستي‏، و خدا گواهي مي‏دهد که به یقین منافقین تکذیب کننده وکذابند.
    *ای مردان وزنان منافق فاسق وکذاب ضد مردم ایران اسلامی بدانید سرانجام شماها همانی است که خداوند مطرح فرموده:
    حديد13 – يَوْمَ يَقُولُ الْمُنافِقُونَ وَ الْمُنافِقاتُ لِلَّذينَ آمَنُوا انْظُرُونا نَقْتَبِسْ مِنْ نُورِکُمْ قيلَ ارْجِعُوا وَراءَکُمْ فَالْتَمِسُوا نُورًا فَضُرِبَ بَيْنَهُمْ بِسُورٍ لَهُ بابٌ باطِنُهُ فيهِ الرَّحْمَةُ وَ ظاهِرُهُ مِنْ قِبَلِهِ الْعَذابُ
    آن روز، مردان و زنان منافق به کساني که ايمان آورده‏اند مي‏گويند: «ما را مهلت دهيد تا از نورتان [اندکي‏] برگيريم‏.» گفته مي‏ شود: «برگرديد و نوري درخواست کنيد.» آنگاه ميان آنها ديواري زده مي‏ شود که آن را دروازه‏اي است‏: باطنش رحمت است و ظاهرش روي به عذاب دارد.
    *ای منافقین بی بهره از رحمت خدا و مرض قلب، 4 دهه است فرزندان مومن وانقلابی این سرزمین را ترور کردید ودرقیامت به همین شهدای گرانقدر التماس می کنید نظری به ما کنید ..
    أحزاب12 – وَ إِذْ يَقُولُ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذينَ في قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ ما وَعَدَنَا اللّهُ وَ رَسُولُهُ إِلاّ غُرُورًا
    و هنگامي که منافقان و کساني که در دل هايشان بيماري است مي‏گفتند: «خدا و فرستاده‏اش جز فريب به ما وعده‏اي ندادند».
    *ای منافقین چقدر بدبخت و روسیاهید که عاقبت شمارا خداوند تصویرکرده وباز دست از لجاجت و کینه توزی تان برنمی دارید تا بزودی در صحنه های آینده شماها هم به دست سربازان امام علیه السلام به درک اسفل نار و أَسْفَلَ سافِلينَ وارد شوید
    نساء145 – إِنَّ الْمُنافِقينَ فِي الدَّرْکِ اْلأَسْفَلِ مِنَ النّارِ وَ لَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصيرًا
    تين5 – ثُمَّ رَدَدْناهُ أَسْفَلَ سافِلينَ
    *امیدکه خداوند ،هم پاله های منافق شمارا که دراین کشور سال هاست مخفی شده اندو دزدانه زندگی ننگین دارند وهمه جوره با شما هم کاری می کنند وتغذیه تان می کنند دست شان رو شود و چون هم کیشان خبیث تان به درک واصل شوند.
    أحزاب60 – لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذينَ في قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدينَةِ لَنُغْرِيَنَّکَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَکَ فيها إِلاّ قَليلاً
    اگر منافقان و کساني که در دل هايشان مرضي هست و شايعه‏افکنان در مدينه‏، [از کارشان‏] باز نايستند، تو را سخت بر آنان مسلط مي‏کنيم تا جز [مدتي‏] اندک در مجاورت تو نپايند.
    *شهیدان والا مقام و آسمانی شهدای ترور و امیرشهید صیاد دل ها و سردار دل ها شهیدحاج قاسم کجا هستند؟ و شما کذّابان کجا؟
    ارواح طیبه ی آسمانی همه شهدای ترور در تمام دوران ها شاد و بهره مند باشند از انوار ماه شعبان المعظم و برای تعجیل در ظهور مولای مان امام مهدی عجل الله تعالی فرجه صلوات میفرستیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.