سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نعیم قاسم: اگر می‌خواهید پیروز شوید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشید

نعیم قاسم: اگر می‌خواهید پیروز شوید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشید

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد، ملت‌های منطقه با قرار گرفتن در کنار ایران و تحت رهبری ولی فقیه، خواهند توانست برهمه توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منطقه و جهان اسلام غلبه کنند.

شیخ «نعیم قاسم» مقاومت مسلحانه را راه‌حل اصلی مقابله با توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی در منطقه و جهان اسلام دانست و تاکید کرد که ملت‌های منطقه با قرار گرفتن در کنار ایران و تحت رهبری ولی فقیه، خواهند توانست بر همه پروژه‌های آمریکایی و صهیونیستی برای اشغال منطقه فائق آیند.

وی طی نطقی در مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان گفت: تجربه نشان داد هرکسی که با ایران و با مقاومت باشد، به موفقیت می‌رسد، سرزمین (خود)را آزاد می‌کند و از طریق مقاومت، معادله را تغییر می‌دهد.

این مقام حزب‌الله لبنان ادامه داد: بگذارید آنها پس از این کار بزرگ و تأثیرگذار جبهه مقاومت(در رد معامله قرن)، بدانند که ما به عقب برنمی گردیم و شکست را نمی‌پذیریم و اکنون دورۀ پیروزی‌ها است. با الهام از مبارزان مقاومت و مجاهدان تحت رهبری ولی فقیه، این پروژه صهیونیستی- آمریکایی که (دشمنان) قصد دارند آن را بر منطقه ما تحمیل کنند، شکست خواهد خورد.

او ریشه مشکلات منطقه را از اسرائیل خواند و گفت: اگر برخی فکر می‌کنند اسرائیل(تنها) فلسطین را اشغال کرده، کوته بین هستند؛ واقعیت این است که اسرائیل، فلسطین را تبدیل به سکویی برای اشغال کل منطقه و جهان اسلام کرده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، هشتم بهمن ماه جاری همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در کاخ سفید حاضر شد و از طرح صلح ادعایی خود، موسوم به معامله قرن، رونمایی کرد.

بر اساس طرح معامله قرن، ۴۰ درصد زمین‌های کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اشغال و مقاومت فلسطین خلع سلاح خواهد شد. پناهندگان فلسطینی هم حق بازگشت به سرزمین خود را ندارند و باید در کشورهای میزبان مانند لبنان، اردن و سوریه، به طور دائمی اسکان یابند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خیزش دانشجویی در کشورهای جهان برای حمایت از فلسطین

اعتراضات دانشجویان کشورهای مختلف در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

بازداشت گسترده دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه های آمریکا

پلیس آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.