سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پیام شیخ زکزاکی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی؛ مقاومت قوی‌تر می‌شود

پیام شیخ زکزاکی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی؛ مقاومت قوی‌تر می‌شود

شیخ زکزاکی رهبر مظلوم، مجروح و دربندِ جنبش اسلامی نیجریه به دنبال شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق پیامی را منتشر و اعلام کرد این شهادت‌ها روحیه مقاومت را تقویت می‌کند.

در این پیام که دفتر شیخ زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه منتشر کرده آمده: «مستکبرترین کشور روی زمین یکبار دیگر با ترور مجاهد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد حاج ابومهدی المهندس، یک اقدام تحریک‌آمیز و جدی را مرتکب شد. این شهدای والامقام کارشناسان راهبردی بنامی بودند که سال‌ها برای خلاص شدن سوریه و عراق از شر تروریست‌ها تلاش کردند».

این بیانیه می‌افزاید: «اگرچه آمریکا باید بخاطر داشته باشد شهادت بی‌موقع آنها حتی لحظه‌ای روحیه مبارزان مقاومت و تلاش آنها را از خدمت‌گزاری به اسلام دلسرد نمی‌کند در واقع این شهادت تنها انگیزه‌ای برای این مجاهدان است و آنها را برای مقاومت بیشتر جسورتر می‌کند. ما از صمیم قلب به بقیه‌الله اعظم (عج) (امام مهدی عج)، امام خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، مراجع و مسلمانان سراسر جهان به ویژه خانواده این شهدای شجاع تسلیت می‌گوییم».

گفتنی است همزمان مردم نیجریه نیز در ابوجا پایتخت و دیگر شهرهای این کشور در محکومیت ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دست آمریکا راهپیمایی کردند. حامیان شیخ زاکزاکی در این راهپیمایی عکس‌هایی از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در دست داشتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدرت سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی

ويدئو/

دسته گلی خدایی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.