سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توصیه حاج حسین یکتا به جوانان

توصیه حاج حسین یکتا به جوانان

دشمنان به توانمندی‌های کشور ایران در حوزه‌های متعددی مانند هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین ایمان آورده / در حد توان به دنبال رفع مشکلات مردم و کمک به پیشرفت کشور باشید.

حاج محمدحسین حسینی یکتا در یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد که روز گذشته برگزار شد گفت: با وجود همه مشکلات و دشمنی‌ها اما معتقدیم یک دست یداللهی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و یک خونه دل ثاراللهی به آن آب حیات می‌دهد.

وی با اشاره به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود کریسمس امسال را در ایران هستیم، گفت: صدام ملعون هم روزی مدعی بود در سه روز به پایتخت کشورمان می‌رسد، اما اینک سیل زائران ایرانی در اربعین راهی کربلا می‌شوند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: دشمنان در طی سال‌ها با صرف هزینه‌های بسیار کوشیدند تا دهکده جهانی را ایجاد کنند، اما در ۲۲ بهمن ۵۷ و با پیروزی انقلاب اتفاقی بزرگی به وقوع پیوست که دنیا را به هم ریخت.

سردارحاج حسین یکتا با اشاره به تحقق وعده‌های امام خمینی‌(ره) و رهبر فرزانه انقلاب ادامه داد: در جنگ تحمیلی چندین کشور با تجهیز رژیم بعث عراق به تجهیزات و نیروی انسانی صدام ملعون را کمک کردند، اما در نهایت سخن امام راحل مبنی برای اینکه صدام راهی جز خودکشی ندارد، به تحقق پیوست

وی تاکید کرد: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب دشمنان به توانمندی‌های کشور ایران در حوزه‌های متعددی مانند هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین ایمان آورده و اقرار می‌کنند. اقتدار، امنیت و ابهت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک شهیدان است.

حاج حسین یکتا با اشاره به تحقق وعده‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نابودی دشمنان گفت: آن‌ها خود فهمیده‌اند که کارشان تمام است. در مقابل انقلاب اسلامی ایران که امنیت خود را وام‌دار جان‌بازی شهدا است، و با قدم گذاشتن به چله دوم به سرعت در حال پیشرفت است.

این راوی دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تاثیرات فرهنگی، مذهبی و تربیتی مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور در نسل جوان و نوجوان امروزی بیان کرد: شهدا که نظرکرده بودند، امروز استخوان‌هایشان هم اثرگذار شده است.

حاج محمدحسین حسینی یکتا سپس خطاب به جوانان عنوان کرد: به عنوان آینده‌سازان کشور علاوه بر تحصیل و علم‌آموزی نقش و رسالت خود را در حل مشکلات و پیشرفت کشور ایفا کنید.

وی در بخش پایانی سخنان خود توصیه‌هایی به جوانان کرد و گفت: به شما جوانان توصیه می‌کنم زندگی بابرکتی داشته باشید و در حد توان به دنبال رفع مشکلات مردم و کمک به پیشرفت کشور باشید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قهرمانی کشتی‌گیران آزاد و فرنگی در جام قهرمانان ترکیه

کشتی آزاد و فرنگی جوانان

ﺟﺎﯼ ﺷﻬید ﻫﻤﺖ ﺧﺎﻟﯽ

شهید حاج حمید تقوی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.