سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/ می‌دونی چرا؟!

طنز/ می‌دونی چرا؟!

گفت: یادت میاد که شعار «‌نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران‌»! را اولین بار چه کسی و کجا مطرح کرد؟!

گفتم: مگر می‌شود فراموش کرد که این شعار را ابتدا تارنمای فارسی‌زبان وزارت خارجه رژیم جنایتکار اسرائیل در جریان فتنه ۸۸ مطرح کرد و بعد سران و اصحاب فتنه آن را به شعار اصلی خود تبدیل کردند!

گفت: یادت هست که در آشوب‌های پائیز سال گذشته شعار «‌یک شهروند، یک دوربین‌»! و «دوربین ما، اسلحه ماست‌»! را برای اولین‌بار چه کسانی مطرح کردند؟!

گفتم:‌ شبکه اینترنشنال که رسماً اعلام شده وابسته به موساد است، آن را مطرح کرد و به پادوهای خود آموزش داد که ابتدا آشوب ایجاد کنند و از آن فیلم بگیرند و برای شبکه موساد بفرستند‌!

گفت: حالا در یک درمانگاه در قم یک روحانی وظیفه‌شناس به یک خانم بی‌حجاب تذکر زبانی داده و رد شده. ولی آن زن هتاک با پرروئی به آن آقای روحانی حمله کرده و موبایل ایشان را قاپ زده و مدعی شده که از او فیلم گرفته است!

فیلم حمله به آن روحانی که ظاهراً یکی از همدستان آن زن هتاک تهیه کرده بود به‌اضافه فیلم دوربین‌های مدار بسته درمانگاه‌(!) بلافاصله در شبکه‌های اینترنشنال وابسته به موساد، بی‌بی‌سی، VOA آمریکا، دویچه‌وله آلمان، یورونیوز انگلیس و سایت‌های غربگداهای کاسه‌لیس داخلی منتشر شده و برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به مدعیان اصلاحات نیز همسو با اسرائیل با آب و تاب به آن پرداخته و با تحریف ماجرا، عقده‌های فرو خورده خود از روحانیت را بیرون ریخته‌اند!‌… چرا چنین می‌کنند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! از قاطر پرسیدند چرا لگدپرانی می‌کنی؟!

هیچ جوابی نداد! می‌دونی چرا؟!

آخه قاطر که زبون آدم سرش نمیشه!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ به سه دلیل!

نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند

طنز پاورقی / آزادی بیان آمریکایی

کنگره آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.