سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / افزایش آزار جنسی علیه کارکنان بهداشت و درمان در انگلیس

افزایش آزار جنسی علیه کارکنان بهداشت و درمان در انگلیس

یک چهارم از کارکنان آمبولانسها در انگلیس، مورد آزار جنسی مردم این کشور قرار میگیرند.

  تارنمای روزنامه گاردین نوشت پارسال از هر دوازده نفر از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس، یک نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت. این روزنامه نوشت در نظرسنجی از کارکنان بهداشت و درمان در انگلیس بیش از ۵۸ هزار نفر از این کارکنان گزارش کردند پارسال مورد آزار جنسی بیماران، اعضای خانواده بیماران و یا دیگر همکاران خود قرار گرفته اند.

به نوشته گاردین، برای نخستین بار از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس پرسیده شد آیا در محیط کار، مورد آزار جنسی قرار گرفته اند یا خیر.

این روزنامه نوشت از ۶۷۵ هزار و ۱۴۰ نفر از کارکنان این بخش که به این پرسش پاسخ دادند، بیش از ۸۴ هزار نفر اعلام کردند پارسال از طرف مردم یا همکاران خود، مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

به نوشته تارنمای گاردین، در پی این نظرسنجی معلوم شد ۵۸ هزار و ۵۳۴ نفر از کارکنان بهداشت و درمان در انگلیس، پارسال دستکم یک بار مورد آزار بیماران، اطرافیان بیماران یا دیگر مردم و حدود ۲۶ هزار نفر از این کارکنان نیز مورد سوء استفاده جنسی همکاران خود قرار گرفته اند.

این روزنامه نوشت بیشترین آزار جنسی در میان کارکنان بهداشت و درمان انگلیس، پارسال علیه کارکنان آمبولانسها صورت گرفت که ۲۷ درصد از آنان، مورد آزار مردم و بیش از ۹ درصد نیز مورد آزار جنسی همکاران خود قرار گرفتند.

به نوشته گاردین، پرستاران و بهیاران، در رده بعدی کارکنان بهداشت و درمان انگلیس بودند که پارسال ۱۷ درصد از آنان مورد آزار جنسی مردم قرار گرفتند و ۱۱ درصد از ماماهای انگلیس نیز مورد آزار جنسی قرار داشتند.

گاردین نوشت در نظرسنجی از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس همچنین معلوم شد شمار کارکنانی که مورد تبعیض، نژادپرستی، تبعیض جنسیتی، ضدیت با مهاجران و دشمنی با معلولان، از سوی بیماران و همکاران قرار گرفته اند، پارسال به بالاترین میزان رسید.

بیش از ۵۷ هزار نفر (۸.۵ درصد) از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس اعلام کردند پارسال از جانب بیماران یا مردم، مورد تبعیض قرار گرفتند که این میزان در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۷.۲ درصد بود. تبعیض مدیران ارشد، مدیران جزء و دیگر کارکنان بهداشت و درمان علیه همکاران خود نیز پارسال افزایش یافت و بیش از ۶۱ هزار نفر (۹ درصد) اعلام کردند مورد تبعیض قرار گرفته اند.

به نوشته گاردین، در این نظرسنجی حدود نیمی از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس شرکت کردند که بیش از ۱۷۴ هزار نفر (۲۵.۸ درصد) گفتند دستکم یک بار مورد زورگویی، اهانت یا آزار مردم در سال گذشته قرار گرفته اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید

چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

مردم انگلیس بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.