سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / در حوزه پهپادی جزو سه کشور برتر دنیا هستیم

در حوزه پهپادی جزو سه کشور برتر دنیا هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه بخشها به تراز بالایی رسیده و در حوزه پهپاد جزو سه کشور برتر دنیاست.

  دانش آموزان سمپاد سراسر کشور همراه با سردار حاجیزاده از پایگاه پهپادی هوافضای سپاه پاسداران در موقعیت حضرت علی اکبر (ع) بازدید کردند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در این بازدید اظهار داشت: سفر اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور با سفرهای دیگر تفاوت دارد؛ شما دانش آموزان سمپاد به مناطق جنگی، مناطقی که هشت سال عزیزان ما در دوران دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و ذرهای از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا نشد، سفر کرده اید؛ یک طرف جنگ هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران با توکل بر خدا بود و در طرف دیگر صدام با کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی و عربی بود.
سردار امیر علی حاجی زاده در ادامه سخنان خود گفت: امروز جنگ علاوه بر حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روش جدیدی دارد. این روش جدید، جنگ رسانه است؛ محیط جنگ رسانه مشخص نیست.

نمیتوانیم بگوییم محیط آن خوزستان است یا تهران، فضای آن ذهن ها و مغزها است؛ این جنگ باورها را جا به جا میکند. شما دانش آموزان و جوانان باید به جنگ و روشهای آنها کاملاً مسلط باشید زیرا فضای مجازی و رسانه از حوزه های این جنگ است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران همچنین گفت: دشمنان در زمین نتوانستند حریف ملت ایران بشوند، محیط جنگ را تغییر داده اند و میخواهند روی ذهنها کار کنند و دهه هشتادی و هفتادی ها در این فضا باید دشمن را شکست بدهند.
سردار حاجی زاده افزود: در حوزه نظامی کشور واکسینه و بیمه شده و اگر این پایگاه پهپادی که امروز از آن بازید کردید در دوران دفاع مقدس بود، جنگ به هشت سال نمی کشید، بلکه در دو سال تمام میشد.
به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، جمهوری اسلامی ایران در همه بخش ها به تراز بالایی رسیده و در حوزه پهپاد جزو سه کشور برتر دنیاست.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تراز بالای تکنولوژی ایرانی در دنیا

ويدئو/

یک نیروی به درد بخور و ارزنده کشف کردم.

اسمش مهدی زین الدین است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.