سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سخنگوی ارتش یمن از حمله به یک کشتی آمریکایی خبر داد

سخنگوی ارتش یمن از حمله به یک کشتی آمریکایی خبر داد

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح یک کشتی آمریکایی را در خلیج عدن پس از نادیده گرفتن هشدار نیروی دریایی با چند فروند موشک هدف قرار دادند.

  سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای مسلح یک کشتی آمریکایی را در خلیج عدن پس از نادیده گرفتن هشدار نیروی دریایی با چند فروند موشک هدف قرار داده اند.

متن بیانیهای که یحیی سریع قرائت کرد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم، خداوند متعال در قرآن کریم فرمود: یَـٰۤأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ قَـٰتِلُوا۟ ٱلَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ ٱلۡکُفَّارِ وَلۡیَجِدُوا۟ فِیکُمۡ غِلۡظَةࣰۚ وَٱعۡلَمُوۤا۟ أَنَّ ٱللَّهَ مَعَ ٱلۡمُتَّقِینَ.ای کسانی که ایمان آوردهاید! با کافرانی که به شما نزدیک ترند، پیکار کنید! و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!

آنها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند؛ و بدانید خداوند با پرهیزگاران است.این بیانیه میافزاید:

در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، نیروی دریایی ارتش یمن با چند فروند موشک، به کشتی آمریکایی ترو کانفیدنس (TRUE CONFIDENCE) در خلیج عدن حمله کرد که به لطف خدا دقیقا به آن اصابت کرد و منجر به آتش سوزی در کشتی شد.

عملیات هدف گیری پس از آن صورت گرفت که خدمه کشتی پیامهای هشدار نیروهای دریایی یمن را نادیده گرفتند.بر این اساس، نیروهای مسلح یمن با توجه به اطلاعیههای سابق نیروی دریایی، به تمامی کشتیها هشدار میدهند و تمامی خدمه کشتیهای مورد نظر، پس از دریافت اولین هشدار باید فورا از این کشتیها خارج شوند.

این بیانیه همچنین افزود: نیروهای مسلح یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه میدهند و تا پایان تجاوزات و رفع محاصره مردم فلسطین درنوار غزه، عملیات آنها در دریای سرخ و دریای عربی متوقف نخواهد شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تفکرصهیونیستی بایدن در ۴۰ سال قبل

ويدئو/ بایدن ناتو

 3100 مزدور خارجی برای اوکراین با روسیه می‌جنگند

آمریکا، کانادا، بریتانیا و گرجستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.