محور مقاومت در خاورمیانه به جز فلسطینی‌ها و حماس، عمدتاً از شیعیان است و در دیگر کشورها کسانی که در مبارزه با گلوبالیسم فعال هستند، حوثی‌ها (انصارالله) در یمن، حزب الله در لبنان، دولت شیعه علوی در سوریه و شیعیان در عراق می‌باشند تا الان شاهد هستیم که علیه هژمونی غرب و تک قطبی، شیعیان بسیج شده قرار دارند. ممکن است در نوبت بعدی ایران نیز باشد پس کشورهای شیعه هسته مقاومت و قدرت‌ها در خاورمیانه هستند اما من فکر می‌کنم که در عین حال لحظه‌ای خواهد بود که جمعیت مسلمان سنی به مبارزه و جنگ علیه هژمونی خواهد پیوست. برای مثال مصر وعده داده که اگر رفح بمباران شود، به مبارزه علیه اسرائیل وارد می‌شود اکنون رفح در جنوب غزه بمباران شده و متعاقباً مصر به طور منطقی باید وارد جنگ شود. همچنین الجزایر هم وعده داده تا به جنگ ملحق شود.

خوب من فکر می‌کنم که اکنون ما به یک جنگ بزرگ در خاورمیانه بین هژمونی آمریکا و تمدن اسلامی نگاه می‌کنیم و ما نمی‌توانیم بگوییم که چه اتفاقی به دنبال آن خواهد افتاد اما صهیونیست‌ها واقعاً به دنبال نابودی و انفجار مسجدالاقصی هستند و میلی رئیس جمهوری صهیونیست آرژانتین به تازگی به طور علنی گفته که صهیونیست‌ها می‌خواهند مسجدالاقصی را منفجر کرده و شروع به ساخت معبد سوم نمایند این یک پروژه صهیونیستی و یک پروژه آخرالزمانی برای ایجاد یک اسرائیل بزرگ‌تر است.

نابودی و نسل کشی در غزه یک آماده سازی برای ایجاد اسرائیل بزرگ‌تر است نه یک راه حل دو کشوری، صهیونیست‌ها بدبینانه این راه حل را رد می‌کنند. من فکر نمی‌کنم که ما بتوانیم آنچه اسرائیل انجام می‌دهد را فقط با اعتراض، تحریم و مخالفت با اقدامات آنها متوقف کنیم تنها راه برای توقف اسراییل… برای نابودی رژیم صهیونیستی به خودی خود باید به دست جمعیت مسلمان و جهان اسلام رقم بخورد چرا که اگر تمدن اسلامی به چنین نسل کشی و چنین رژیمی توجه نکند و چشمان خود را به روی نابودی مسجدالاقصی ببندد خوب من فکر می‌کنم که این یعنی هیچ اقتداری به هیچ وجه از سوی تمدن اسلامی در جهان وجود ندارد. پس من فکر می‌کنم رویدادهای غم انگیز و نسل کشی در غزه مقدمه یا مرحله اول یک جنگ بسیار بزرگ‌تر بین اسلام و مجموعه غرب است. می‌دانم گروه‌های شیعه در این جنگ نقش پیشرو دارند. اما جنگ فقط می‌تواند در صورتی که نه فقط شیعیان بلکه تمام مسلمانان در آن شرکت کنند، موفقیت آمیز و نتیجه بخش باشد. این عقیده من است.

در پایان اگر نکته‌ای یا سخنی وجود دارد می‌توانید آن را با مخاطبان ما در میان بگذارید.

اول از همه می‌خواهم از شما تشکر کنم بابت این امکان که توانستم برای مخاطبان ایران صحبت کنم. تمام رویدادها در دنیای مدرن مربوط به ظهور و آخرت شناسی (که به آخرالزمان می‌پردازد) است. قطعاً مشخص است که حلقه ارتدوکس‌های روسیه تمدن مدرن غربی را ضد مسیح می‌دانند. این مطابق با ایده آیت الله خمینی در رابطه با همان مأموریت تاریخی انقلاب اسلامی در ایران است. بنابراین من فکر می‌کنم این مذهب خداشناختی به عنوان یک پیشرو در سیاست‌های مدرن یک عنصر ضروری است و همچنین ژئوپلیتیک بسیار مهم است ما می‌توانیم معنی واقعی رویدادهای جهان و تغییر جهان را فقط با کنار هم قرار دادن ژئوپلیتیک و معادشناسی درک کنیم. زمان این است که دیدگاه ژئوپلیتیکی را با بعد مذهبی ترکیب کنیم.

این دقیقاً همان چیزی است که ایدئولوژی مدرن ایرانی انجام می‌دهد من فکر می‌کنم که ما باید در این جنگ معادشناسی در کنار یکدیگر بمانیم؛ روسیه و ایران، مسیحیت ارتدوکس روسیه و اسلام با دیدگاه جهانی مشابه در ژئوپلیتیک شیطان را در مجموعه غرب شناسایی کند.

ما همچنین باید تفسیر و تشریح مذهبی از وضعیت جایگاه غرب به عنوان شیطان یا دجال به اشتراک بگذاریم که نشان دهنده انحراف اجتماعی و منفی‌گرایی‌های مذهبی است.

پس پیوستن به این عناصر خیلی مهم است و من فکر می‌کنم که روسیه و ایران در یک جبهه هستند و به ارتش روشنی تعلق دارند که در مبارزه نهایی با ارتش تاریکی مبارزه می‌کند.