سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / درمان انواع دردهای مفصلی با محصول ایرانی

درمان انواع دردهای مفصلی با محصول ایرانی

پژوهشگران یک شرکت دانش بنیان دارویی ایرانی موفق شدند، پماد موضعی«لوسیون» برای درمان و معالجه انواع درد آرتروز و دردهای مفصلی را تولید

کند

نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان دارویی، موفق شده است با استفاده از توان متخصصان ایرانی لوسیون درمانی برای درمان سندرم مچ دست (تونل کارپال) تولید کند.

به گفته، مسعود ره افروز مدیرعامل این شرکت دانشبنیان، این محصول برای درمان و معالجه انواع درد آرتروز و دردهای مفاصل در نواحی گردن، زانو، ستون مهره ها، سندروم تونل کارپال مچ دست و همچنین درد مفاصل و تاندونها که ناشی از عصب سیاتیک و گرفتگیهای عضلانی- مفصلی در نقاط مختلف بدن استفاده می شود.
وی افزود: این لوسیون به علت ریز مولکولی جذب سریع عضله شده و خونرسانی عضله را افزایش میدهد؛ این لوسیون باعث ریلکس شدن عضلهها شده و همین امر سبب کاهش فشاز بر روی نواحی اطراف اعصاب شده و کاهش اسپاسم و درد در آن نواحی را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه لوسیون مذکور نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد؛ ادامه داد: سندرم مچ دست اغلب مورد جراحی قرار میگیرد و این امر علاوه بر هزینه سنگین جراحی معمولا یک سال بعد بازگشت دارد، اما با استفاده از لوسیون (دوره مصرف ۲ ماه) این عارضه درمان میشود.
مدیرعامل این شرکت دانشبنیان گفت: در بیماری سیاتیک، کاهش فشار بر روی دستگاه عصب سیاتیک و کاهش اسپاسم عضله پیرامید بر روی این عصب، سبب روند کاهشی فشار بر روی این عصب شده و در نواحی گردن و کتف نیز با همین مکانیسم عمل میکند همچنین در سندرم تونل کارپال باعث آزادی در حرکت عصب مدیان میشود.
به گفته مدیرعامل این شرکت، ضمن اعلام این محصول به عنوان اولین محصول دانشبنیان ایرانی در یک وبگاه، تا به امروز این محصول به اقلیم کردستان، اربیل سلیمانیه عراق، افغانستان، گرجستان، آلمان، کنیا، سوئد و … صادر شده است.
به گفته او، این پماد موضعی «لوسیون درمانی»، کاملا گیاهی بوده و بهبود دهنده و درمان کننده آرتروز گردن، زانو، ستون مهرهها، پاها، دردهای مفصل ناشی از سیاتیک، سندروم تونل مچ دست، انگشتها و اسپاسمها است.
وی گفت: دراین لوسیون دانشبنیان برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر، روغن اصطرک و کنجد با یکدیگرترکیب شده است؛ این دو روغن یا عصاره گیاهی، اسیدهای چرب طبیعی در ترکیبات خود دارند که در تسکین درد نقش موثری ایفا میکنند؛ در کنار اینها، آنزیمهای سازنده کلاژن و الاستین نیز در ترکیبات پماد دریفا وجود دارد که باعث تقویت غضروفها و نرم شدن مفاصل میشود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ترکیب زردچوبه با این ۲ میوه بهشتی

زردچوبه، سیب و انگور

استفاده از سلول درمانی برای درمان کمردرد

نخستین آزمایشهای سلول درمانی برای درمان کمردردهای ناشی از تخریب دیسک و اوتیسم در پژوهشگاه رویان جواب داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.