سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است

طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است

بهادری جهرمی گفت: شنبه گذشته دهمین پرتاب فضایی موفق در دولت سیزدهم رقم خورد و طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است. دردو سال فعالیت دولت ده پرتاب فضایی داشته‌ایم.

: سخنگوی دولت در چهل و هشتمین نشست خبری خود با بیان اینکه در حوزه دانشگاه ۱۳۹ مسجد متقاضی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بودند و اعلام آمادگی کردند. فقط بیش از ۱۶ هزار دانشجوی آقا و ۲۰ هزار دانشجوی خانم برای شرکت در اعتکاف ثبت نام کردند و این نشان از استقبال پرشکوه و گرم مردمی از این مراسم دارد.

با بیان اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به ترکیه هستیم، عنوان کرد: سفر رییس جمهور به همراه هیات بلند پایه ای که ایشان را همراهی می کند فردا به مقصد ترکیه انجام خواهد شد. اسناد همکاری مختلف و متعدد در حوزه‌های فرهنکی علمی و رسانه و حمل و نقل و تجارت و اقتصاد به امضا خواهد رسید. مبادلات تجاری بین ایران و ترکیه در دولت سیزدهم افزایش داشته است.

سخنگوی دولت با اشاره به نظارت‌های ستادی رئیس جمهور بیان کرد: شانزدهمین نظارت ستادی رئیس جمهور روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد. با دوگانه نظارت‌های میدانی و ستادی جهت‌دهی حرکت‌های همه دستگاه در جهت پیشبرد برنامه‌ها درسند تحول دولت و تحقق شعارها سرعت بخشی خواهد شد.

بهادری جهرمی گفت: شنبه گذشته دهمین پرتاب فضایی موفق در دولت سیزدهم رقم خورد و طی دوسال و نیم گذشته معادل ده سال قبل پرتاب فضایی رقم خورده است. دردو سال فعالیت دولت ده پرتاب فضایی داشته ایم. 

ادامه دارد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جهرمی: نخبگان دارایی ایران هستند

سخنگوی دولت در مراسم جشنواره ملی جوانان ایران

دشمن در پروژه انزوای سیاسی و اقتصادی ایران شکست خورد

نشست سراسری مدرسان معارف اسلامی دانشگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.