سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جمع‌آوری اسباب‌بازی برای کودکان کم‌برخوردار به همت بچه‌های سندروم داون

جمع‌آوری اسباب‌بازی برای کودکان کم‌برخوردار به همت بچه‌های سندروم داون

کودکان دارای سندرم داون با برپایی پویشی، خانواده‌ها را به اهدای اسباب‌بازی به کودکان نیازمند دعوت کردند.

«اسباب شادمانی» عنوان پویشی برای جمع‌آوری و اهدای اسباب‌بازی به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور است که با همراهی کودکان سندرم داون و همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

در این پویش، خانواده‌های شرکت‌کننده در جشنواره با خرید اسباب‌بازی از نمایشگاه و بازار فروش جشنواره در این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه مشارکت می‌کنند.

در فراخوان این پویش از همه کودکان کشور و خانواده‌هایشان دعوت شده است تا از نمایشگاه هشتمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران دیدن کنند و با تهیه اسباب‌بازی و تحویل آن به غرفه پویش، در کار نیکی که قرار است با همراهی بچه‌های سندروم داون صورت بگیرد، شریک شوند.

کودکان سندروم داون با حمایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار است طی این پویش، اسباب‌بازی‌های اهدا شده را به کودکان نیازمند هدیه دهند.

کودکانی که در این پویش شرکت می‌کنند، دعوت‌نامه‌ای دریافت خواهند کرد که به موجب آن می‌توانند در جشن پویش «اسباب شادمانی» شرکت کنند و لحظه‌های شادی را با موسیقی و نمایش و برنامه‌های مفرحی که در نظر گرفته شده است، در کنار کودکان سندروم داون تجربه کنند. همچنین در این جشن، به صورت نمادین اسباب‌بازی‌های اهدایی، به کودکان نیازمند هدیه داده می‌شود.

هدف از برگزاری این پویش، ایجاد فضایی برای حضور بیشتر بچه‌های سندروم داون در فعالیت‌های اجتماعی است تا آنها بتوانند در کنار دیگر کودکان کاری بزرگ انجام دهند و اتفاق نیکی رقم بزنند.

نمایشگاه و بازار فروش هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران تا شنبه ۷ بهمن‌ ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آثاری برای کودکان غزه

کشتار و مظلومیت کودکان غزه

آیادستمال مرطوب برای نوزادان مضر است؟

دستمال مرطوب فاقد مواد آنتی‌باکتریال باشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.