سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کودکان نیویورک با مردم غزه یکصدا شدند

کودکان نیویورک با مردم غزه یکصدا شدند

«فلسطین هرگز نمی‌میرد» این‌ها گوشه‌ای از شعارهای کودکانی است که در حمایت از مردم فلسطین غزه به خصوص کودکان در خیابان‌های نیویورک فریاد می‌زدند.

شبکه «راشاتودی» گزارش کرد که صدها کودک به همراه والدین خود در خیابان‌های نیویورک راهپیمایی کردند تا حمایت خود را از فلسطینیان نشان دهند و خواستار برقراری صلح در منطقه شوند.

هزاران نفر در سراسر نیویورک با به دست گیری پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها شعارهای همچون «آتش‌بس، فلسطین را آزاد کنید»، «اسرائیل خون کودکان غزه را می‌ریزد»، «اسرائیل کودکان غزه را می‌کشد» خواستار توقف آتش‌بس فوری در غزه شدند.

معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی همچنین پلاکاردهایی را به دست گرفته بودند که نشان از نارضایتی آن‌ها از حمایت ایالات متحده از اقدامات تل‌آویو علیه فلسطینیان بود.

از طرف دیگر، شبکه «سی بی اس» نیوز گزارش کرد که کاروانی از خودروهای حامل پرچم‌های فلسطین روز دوشنبه به وقت محلی در «بلت پارک‌وی» سرازیر شدند و برای راهپیمایی به سمت ترمینال ۴ فرودگاه بین‌المللی «جان اف کندی» نیویورک حرکت کردند.

 برخی افراد از خودروهای خود پیاده شدند و در امتداد خیابان راهپیمایی کردند و شعار سردادند اما اجازه ورود به داخل فرودگاه را پیدا نکردند.

تظاهرات در حمایت از فلسطینیان فقط به شهر نیویورک محدود نشده بود و هزاران نفر در دیگر شهرهای آمریکا از جمله بوستون نیز علیه جنایات صهیونیست‌ها تظاهرات برپا کردند و با اهتزاز پرچم فلسطین خواستار آتش‌بس شدند .

.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

پاسخ تند سندرز به نتانیاهو

«برنی سندرز» نماینده مجلس سنای ایالات متحده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.