سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آمریکا و اسرائیل پس از انقلاب در هیچ جنگی پیروز نشدند

آمریکا و اسرائیل پس از انقلاب در هیچ جنگی پیروز نشدند

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل پس از انقلاب اسلامی در هیچ جنگی پیروز نشدند گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج قدرت قرار دارد.

  حجت‌الاسلام سید محمود نبویان امشب در نشست‌های برخط پرسمان در محل سالن بوعلی اظهار کرد: این سوال که پس از چهل و اندی سال شعارهای انقلاب به کجا رسیده یک مبحث اساسی در وضعیت فعلی است و این نکته حائز اهمیت است که چه خواستیم و چه شد.

وی با بیان اینکه پس از سال ۱۹۴۵ و پایان جنگ جهانی دوم، دو واقعه مهم پس از آن در غرب آسیا شکل می‌گیرد افزود: رویداد اول سه سال پس از آن ایجاد اسراییل غاصب است و دیگری وقوع انقلاب اسلامی است که ۳۰ سال بعد رخ می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی در جهان و تشریح ابعاد آن گفت: آنچه ملت ایران، انقلاب اسلامی و شهدا دنبال می‌کنند از جنس اسلام ناب محمدی و کل قرآن است نه بخشی از آن.

وی با تاکید بر اینکه اسلام فقط نماز و روزه، حج، صدقه و خیرات نیست افزود: رعایت این موارد فقط ۵۰ درصد اسلام است اما آنچه انقلاب اسلامی مطرح کرد، کل قرآن است که در آن به موضوع استکبارستیزی تاکید فراوانی شده است.

تمام انبیای الهی برای جنگ با کدخدای زمان فرستاده شده‌اند

نبویان با تاکید بر اینکه تمام انبیای الهی برای جنگ با کدخدای زمان فرستاده شده‌اند و این یعنی دین گفت: بر اساس فرمایش قرآن پذیرش هژمونی هر قدرتی جز خدا مردود و ممنوع است بنابراین در این کشور هر مسئولی، استاد دانشگاهی و هر تریبون‌داری هژمونی آمریکا را بپذیرد، آمریکایی است.

وی با بیان اینکه کسی که ولایت اروپا و آمریکا را می‌پذیرد، خودش از آنهاست گفت: جنگ در راه خدا یعنی جنگ برای دفاع از حقوق مستضعفین و معنای دیگر آن نیز این است که هر جا ظلم است، مسلمان نیز باید برای مقابله با آن حضور داشته باشد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه هرجا نامی از ایمان آمده، عمل صالح هم مطرح شده است گفت: عمل صالح شامل برپا داشتن نماز و روزه و استکبارستیزی و مبارزه با سران کفر است.

انقلاب اسلامی جایی برای آمریکا و‌ زیاده‌خواهی‌های آن نمی‌گذارد 

وی با اشاره به اینکه مسلمانان جایی وارد می‌شوند که سران کفر به خشم آیند تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جزئی از اسلام ناب محمدی است.

نبویان با تاکید بر اینکه اگر ملت‌ها و دولت‌ها در طول تاریخ یقه مستکبران را می‌گرفتند شرایط امروز به وجود نمی‌آمد گفت: اسلامی که انقلاب اسلامی مطرح کرده علیه دشمنان به پا می‌خیزد و در این مسیر ترسی ندارد.

وی با بیان اینکه اسلام انقلاب جایی برای آمریکا و‌ زیاده‌خواهی‌هایش نمی‌گذارد گفت: انقلاب اسلامی ایران جلوی اهداف فاتح جنگ جهانی و کشوری که برای خود حق وتو قائل شده را گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه ۲۰۲۳ آمریکا ۸۵۰ میلیارد دلار است ضمن اینکه تجهیزات نظامی این کشور بی‌نظیر بوده و رسانه‌های جهان در دست اوست اما بارها و بارها در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران شکست خورده است.

از منظر انقلاب اسلامی ابرقدرت فقط خداست

وی با بیان اینکه آمریکا ده‌ها میلیارد دلار علیه ایران هزینه کرده اما راه به جایی نبرده است تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک تئوری جدید برای قدرت در دنیا و حاکمیت ارائه کرده است که باید تشریح شود.

نبویان با بیان اینکه از منظر انقلاب اسلامی ابرقدرت خداست نه آمریکا گفت: شهید سلیمانی به خاطر همین اعتقاد توسط استکبار به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج است افزود: ملت بزرگ ایران شکست‌ناپذیر است و انقلاب اسلامی نیز ثابت کرده استکبار جهانی را در هر سطحی می‌توان شکست داد.

 مقاومت در جان و روح مردم غزه ریشه دوانده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در فتنه، ۷۸، فتنه ۸۸، فتنه ۹۸، فتنه ۱۴۰۲ و… از ملت ایران شکست خورد گفت: تجارت با دلار، یورو، طلا و حتی ریال ممنوع شد، هیچ هواپیمایی به ما فروخته نمی‌شود اما چطور تحریم‌ها دور زده می‌شود، بماند، چراکه نمی‌توانیم بازگو کنیم.

وی در ادامه گریزی به وقایع غزه زد و با بیان اینکه آمریکا فرمانده میدانی این جنگ است و اسراییلی‌ها سرباز خاطرنشان کرد: البته هیچ یک از آنها حریف حماس نخواهند شد چراکه افکار انقلاب اسلامی و مقاومت در جان و روح مردم غزه و حماس ریشه دوانده است.

نبویان‌ با تاکید اینکه اگر ایمان به خدا و آن تئوری که انقلاب اسلامی ارائه داده، رخ دهد هیچ استکباری پیروز نمی‌شود گفت: آمریکا و اسرائیل پس از انقلاب در هیچ جنگی پیروز نشدند.

اگر امروز موشک نداشتیم ایران به یک غزه بزرگ تبدیل می‌شد

وی گفت: پس از انقلاب ۱۹۷۹، جوانان مصری جهاد اسلامی را تشکیل دادند، سپس اخوان‌المسلمین حماس را ایجاد کردند، همین الان در تونل‌ها موشک و سلاح تولید می‌کنند و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه یک سال و نیم حماس یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را آموزش داد و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل متوجه نشدند که این یک افتضاح امنیتی برای این رژیم غاصب است تصریح کرد: امروز از ۶ جهت اسراییل مورد حمله واقع شده و‌برای نخستین بار ۵۰۰ هزار نفر در کشورهای مختلف غربی به نفع فلسطین تظاهرات کردند.

وی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران برای نخستین بار لشکر جهانی اسلام را تشکیل داده است تصریح کرد: سپاه واحد اسلامی از کشورهای مختلف تشکیل شده و ظالم بودن اسراییل غاصب در جهان بیان و توسط مردم ادراک شده است.

نبویان با بیان اینکه امروز برای مردم دنیا ثابت شده سازمان‌های جهانی برای طرفداری از ظالم تشکیل شده‌اند ادامه داد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل شر مطلق و محور شرارت هستند.

وی  در ادامه با بیان اینکه اگر امروز موشک نداشتیم ایران به یک غزه بزرگ تبدیل می‌شد گفت: چرا برخی می‌خواستند ایران موشک نداشته باشد، به گفته اسراییلی‌ها برخی از سران اصلاحات سرمایه آنها هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری امنیت امروز ما و خانواده ما را محقق کرده است گفت: یک خانم به مرگ طبیعی فوت کرد، ۷۰ کشور و برخی در داخل از حقوق انسان و زن گفتند اما امروز که چند هزار زن و کودک در غزه شهید می‌شوند حرفی نمی‌زنند چراکه مشکل آنها فقط جمهوری اسلامی است نه حقوق زن.

سی و اندی سال مسئولیت در دستان غرب‌گراها بود

وی با بیان اینکه اگر موتور حرکت ملت ایران در مسیر انقلاب خاموش شود، حزب‌الله، انصارالله و حماس خود به خود خاموش خواهند شد و دشمن در پی این هدف است اظهار کرد: این نکته را نباید از نظر دور داشت که چون دشمنان با جنگ، فتنه و تحریم نتوانستند به اهداف خود برسند دنبال ناامیدی مردم ایران هستند.

نبویان با بیان اینکه همه ظالمان به جنگ علیه ملت ایران آمده‌اند اما به لطف و پشتیبانی خدا شکست خوردند و باز هم شکست خواهند خورد گفت: باید در مسیر انقلاب ثابت‌قدم باشیم.

وی در ادامه سخنانش با گریزی به وضعیت داخل کشور گفت: مشکلات ریشه داخلی دارد چرا که از ۴۰ و اندی سال، سی و اندی سال مسئولیت در دستان غرب‌گراها بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به مردم گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی را انتخاب کنید که دغدغه ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال یکی از افراد مبنی بر اینکه بسیاری از مدیران بر جای مانده از دولت روحانی هستند گفت: ما هم‌ به آقای رئیسی گفتیم ۷۰ تا ۸۰ درصد مدیران مربوط به دولت قبلی هستند و چه زمانی می‌خواهید آنها را تغییر دهید؟.

 دولت در این دو سال، افزایش نقدینگی را کنترل کرده است

نبویان در ادامه با تاکید بر اینکه معتقدم دولت در حال خدمت صادقانه است و بسیاری از طرح‌های اقتصادی آن ثمر دارد اما زمان‌بر است گفت: یکی از عوامل گرانی‌ها  افزایش نقدینگی و کاهش تولید است که البته دولت در این دو سال، افزایش نقدینگی را کنترل کرده است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه مبارزه قاچاق نیز دولت ورود خوبی داشته است گفت: متاسفانه روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل در سیستان و بلوچستان قاچاق می‌شود.

پایان پیام/ ۸۹۰۴۰

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.