سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / دیدار دکتر مخبر با خانواده شهید تومانیان

دیدار دکتر مخبر با خانواده شهید تومانیان

معاون اول رئیس جمهور به مناسبت میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت، حضرت عیسی مسیح علیهالسلام، با خانواده شهید «گاگیک تومانیان» در فضایی صمیمی، دیدار و گفتگو و از ایثارگریها، صبر و مقاومت آنان تجلیل کرد.

محمد مخبر در این دیدار که امروز دوشنبه و با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح علیهالسلام به این خانواده شهید ارمنی و آرزوی سال پر از خیر و برکت برای هموطنان مسیحی، برای مادر این شهید گرانقدر و بازماندگان، آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با تاکید بر اینکه تمامیت ارضی و استقلال کشور، مدیون از جانگذشتگی شهدا و صبر خانواده شهدا است، تصریح کرد: رابطه عاطفی بین مردم ایران و اقلیتها بینظیر بوده و این وحدت بین همه ایرانیان از هر دین، مذهب و قومی، نتیجه خون پاک شهیدان است.
مخبر با اشاره به پیگیریهای مداوم رهبری از خانواده شهدا و جانبازان، افزود: دولت، خود را موظف به رسیدگی به وضع خانواده شهدا میداند.
همچنین در این دیدار، مادر و خانواده معظم شهید تومانیان، ضمن شرح خاطرات و ویژگیهای اخلاقی این شهید گرانقدر، به بیان خاطراتی از دیدار رهبر معظم انقلاب با آنان در سال ۱۳۷۷ پرداختند و مادر این شهید افزود که همواره برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و موفقیت مسئولان و همه ایرانیان، دعای خیر و آرزوی سلامتی میکند.
معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با اهدای لوح، از تلاشها، ایثارگریها، از جانگذشتگی و صبر خانواده شهید تومانیان قدردانی کرد.
گفتنی است، سرباز شهید «گاگیک تومانیان» در ۲۴ مرداد سال ۱۳۶۶ و در سن ۲۶ سالگی در منطقه مریوان به مقام شامخ شهادت نائل آمد و در قطعه شهدای آرامستان «بوراستان» به خاک سپرده شد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مولانا علی(علیه السلام) شیعه جاهل نمی‌خواهد!

شهید مرتضی مطهری

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.