سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / صهیونیست‌ها دو مرتبه به جان شهید موسوی سوء‌قصد ناکام کرده بودند

صهیونیست‌ها دو مرتبه به جان شهید موسوی سوء‌قصد ناکام کرده بودند

رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سید رضی موسوی، گفت: دشمن صهیونیستی پیش از این نیز در سال‌های گذشته دو بار به جان شهید موسوی سوء‌قصد کرده بود ولی این اقدامات ناکام مانده بود.

 سردار حسین پلارک رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت   با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه، گفت: شهید سید رضی موسوی از پیشکسوتان محور مقاومت بود که قریب ۲۵ سال در این عرصه نقش‌آفرینی کرد و تمامی هماهنگی‌های امور را بر عهده داشت.

وی افزود: این سید عزیز مورد علاقه خاص و ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و به شدت هم پس از شهادت حاج قاسم در فراق ایشان بی‌تابی می‌کرد و همواره آرزو داشت تا در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم به شهادت برسد که امروز این آرزو محقق شد‌.

رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت با اشاره به مأموریت شهید سید رضی موسوی، عنوان کرد: ایشان پس از مأموریت کاری که به محل استقرار خود بازگشته بود توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله موشکی قرار گرفت. البته دشمن صهیونیستی پیش از این نیز در سال‌های گذشته دو بار به جان شهید موسوی سوء‌قصد کرده بود ولی این اقدامات ناکام مانده بود.

وی ادامه داد: حق شهید سید رضی موسوی و پاداش زحمات ایشان شهادت بود و از جمله شهدای عزیزی که انتظار داشتیم به شهادت برسند، بودند. ما این انتظار را داشتیم که ایشان هر آن به شهادت برسند.

سردار پلارک با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سید رضی موسوی، گفت: ما همواره به شهید موسوی می‌گفتیم که او شهید زنده است و انتظار شهادت ایشان را داشتیم چون نقش‌آفرینی ایشان به شدت مورد غضب و کینه دشمن بود. یعنی دشمن از ایشان کینه سنگینی به دل داشت چون ایشان اقدامات منظم، ارزشمند و فعالیت‌های طولانی مدت در این عرصه داشت.

وی ادامه داد: شهید سید رضی موسوی یک شخصیت همه‌جانبه، بی‌تکلف و علی‌رغم اینکه یک سردار بسیار نامدار ولی یک تلاشگر گمنام بود و همه مسئولین عالی رتبه نظام ایشان را می‌شناختند. اما شهید موسوی به علت خضوع و خشوع خود در انظار عمومی حاضر نمی‌شد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

سه نظامی رژیم صهیونیستی در کمین گردانهای قسام

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا

انقلاب دانشجویی در آمریکا سیطره صهیونیسم بر رسانه جهانی را از بین برده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.