سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ۸۴۰ قطب اقتصادی در کشور تشکیل شد

۸۴۰ قطب اقتصادی در کشور تشکیل شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور : ۸۴۰ قطب اقتصاد مقاومتی با شناسایی محصولات مزیتدار هر منطقه در کشور تشکیل شده است و برای تکمیل زنجیره حلقه های فروش تلاش میشود.

  خراسان رضوی، سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه محصولات ایرانی(اقتصاد مقاومتی) در مرز باجگیران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموریت سازمان بسیج کمک به اقتصاد مردم سالار است، همچنانکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر مردم وارد اقتصاد شوند، اقتصاد مردم سالار خواهد شد.

وی با اشاره به واگذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی اشتغالزایی با همکاری دولت و مجلس در سال گذشته، بیان کرد: بزودی ۷۱ هزار شغل ایجاد شده در همین راستا رونمایی میشود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: یکی از مباحث فروش ایجاد و راه اندازی نمایشگاه موقت و دایم است، پیش از این چهار هزار نمایشگاه موقت و فصلی و شهرستانی و استانی و ملی برگزار شده بود، اما این نمایشگاه نخستین مورد در لب مرز است و تلاش میکنیم این گونه نمایشگاهها در نقاط مختلف کشور به صورت دایم برگزار شود.

زهرایی گفت: حمایتهای مختلفی از کارگاههای تولیدی کوچک و کارفرمایان داریم که یک نمونه آن ارائه تسهیلات تا سقف سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به کارگاههای کوچک خرد و تا ۴۰ میلیارد ریال به کارفرمایان به شرط بیمه کردن کارگران است.

او ادامه داد: آموزش و توانمندسازی و ارائه مجوز از دیگر حمایت های سازمان بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی است.

نمایشگاه محصولات ایرانی (اقتصاد مقاومتی) به مدت یک هفته ادامه دارد.

پایانه مرزی باجگیران در ۳۵ کیلومتری جنوب عشق آباد پایتخت ترکمنستان واقع شده است.

همچنین این پایانه مرزی در ۸۰ کیلومتری شمال شهرستان قوچان و ۲۲۵ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چند روایت از شهیدی که اردوی جهادی را سفر خودسازی می دید

شهید حسین مومنی

گزارش مستند رئیس‌جمهور از دستاوردهای اقتصادی دولت

رئیس‌جمهور در بیست و ششمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور به مروری کوتاه بر کارنامه عملکرد دولت مردمی در برخی اقدامات انجام شده در طی 2.5 سال گذشته پرداخت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.