سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون در گلستان

تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون در گلستان

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیر ساخت های منطقه آزاد اینچه برون در گلستان خبر داد.

گلستان حجت الله عبدالملکی در بازدید از منطقه آزاد اینچه برون گفت: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون برای توسعه گلستان مصوب و با معرفی هیئت مدیره کار خود را آغاز کرده است و در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان یکصد میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیر ساختهای آن اختصاص یافت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تاکید کرد: این اعتبار به زودی به استان گلستان اختصاص پیدا میکند تا زمینه توسعه هر چه سریعتر منطقه آزاد اینچه برون با توجه به نگاه ویژه رئیس جمهور فراهم شود

.او گفت: با این اعتبار کار فنس کشی، استقرار گمرک و تامین زیر ساختهای این منطقه انجام خواهد شد.عبدالملکی افزود: برای تامین برق مدیریت این انرژی در استان اقدامات لازم را انجام خواهد داد و برای تامین آب نیز مجوز حفر چاه را اخذ کردیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور همچنین ادامه داد: پیش از این نیز پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به صورت تسهیلات بانکی و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض مواصلاتی کالاهای تجاری از منابع مناطق آزاد کشور به اینچه برون اختصاص یافته بود.

عبدالملکی با اشاره به حمایت از مناطق آزاد کشور گفت: طرحهای حمایتی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای مناطق آزاد در نظر گرفته شده است که از جمله آنها معافیت مالیاتی واحدهای فعال در مناطق آزاد به مدت ۲۰ سال از جمله این حمایتهاست.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر / بَلَغَ العُلیٰ بِکَمالِهِ

اللهم صل علی محمد و آل محمدوعجل فرجهم

مولودی/ بلغ العلی بکماله، کشف الدجی بجماله

با صدای سیب سرخی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.