سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ممنوعیت واتس اپ و تلگرام در فرانسه

ممنوعیت واتس اپ و تلگرام در فرانسه

پایان کاربرد رسمی واتس اپ، تلگرام و سیگنال در فرانسه؛ نخست وزیر فرانسه در ابلاغیه ای استفاده از این سه پیام رسان بین المللی را در میان وزراء و مقامات ارشد دولتی ممنوع کرد.

 پایان کاربرد رسمی واتس اپ، تلگرام و سیگنال در فرانسه؛ نخست وزیر فرانسه درطی ابلاغیه ای استفاده از این سه پیام رسان بین المللی را در میان وزراء و مقامات ارشد دولتی ممنوع کرد.  

الیزابت بورن از وزرای کابینه خواسته حداکثر تا پایان سال میلادی پیام رسانه ای خارجی را کنار گذارند و از پیام رسان بومی فرانسه به نام اولوید استفاده نمایند.

ابلاغیه رسمی دولت فرانسه؛ وزرای کابینه، وزرای مشاور، دستگاه ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی و نیز به طور غیرمستقیم ۵۷۷ نماینده مجلس ملی و ۳۴۸ نماینده مجلس سنا را در بر میگیرد.

این دستورالعمل دولت درباره استفاده از پیام رسان داخلی و بومی و شروع آن از مقامات ارشد دولتی بازتاب مثبتی در افکار عمومی فرانسه داشته است

.اولوید؛ پیام رسان بومی فرانسه برای مردم این کشور ناشناخته بوده است و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کاربر از آن استفاده کرده اند.

از نظر کارشناسان ایمنی وب؛ کاربرد این پیام رسان در حوزه دولتی بیشتر برای افزایش ضریب امنیت در ارتباطات و داده های مهم و محرمانه است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.