سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / نتانیاهو تایتانیک اسرائیلی‌ها را غرق کرد

نتانیاهو تایتانیک اسرائیلی‌ها را غرق کرد

«ایهود باراک» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «بی‌بی» (لقب نتانیاهو) قابل اعتماد نیست و فقط به فکر منافع خود است.

وی همچنین در انتقاد از عملکرد نتانیاهو، شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین افزود: نتانیاهو کشتی تایتانیک اسرائیل را هدایت و درحالی که ما نیز در این کشتی بودیم، آن را غرق کرد. اکنون او می‌خواهد سکان کشتی جایگزین را به دست بگیرد، اما ما باید او را سرنگون کنیم.

باراک همچنین تاکید کرد: باید نتانیاهو را سرنگون کرد؛ چرا که وی بار و خطری است که اسرائیل را تهدید می‌کند.

باراک پیشتر نیز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشته بود: همه اسرائیلی‌ها اعتماد خود را به نتانیاهو از دست داده‌اند و اعضای ائتلاف کابینه هم این را خوب می‌دانند.

وی در ادامه نوشته است: آنها در جریان نظرسنجی‌هایی هستند که نشان می‌دهد ۷۵ درصد «اسرائیلی‌ها»، نتانیاهو را مقصر اصلی شکست هفتم اکتبر می‌دانند، همچنین ۶۴ درصد «اسرائیلی‌ها» بر این باورند که نتانیاهو هنوز مسئولیت این شکست را به طور کامل نپذیرفته و ۶۶ درصد از جمله شماری از طرفداران لیکود نیز خواستار استعفای فوری وی شدند و ۸۰ درصد هم خواستار برگزاری انتخابات پس از پایان جنگ هستند.

  پیش از این نیز، یک وزیر صهیونیست که از بیم خشم اعضای حزب لیکود نامش را فاش نکرد، از نماندن نتانیاهو در سمتش پس از جنگ هفتم اکتبر خبر داده و گفته بود که کابینه این رژیم با ترکیب فعلی توان بقا ندارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمایت بایدن از برکناری نتانیاهو

چاک شومر یهودی صهیونیست رهبر اکثریت دموکرات‌های سنا

اسرائیل 64 خبرنگار را به شهادت رساند

خبرنگارکشی بعد از کودک‌کشی؛

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.