سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / حمله ایران، بازدارندگی اسرائیل را به طور کامل از بین برد

حمله ایران، بازدارندگی اسرائیل را به طور کامل از بین برد

وزیر اسبق امور داخلی و دادگستری رژیم اسرائیل در سخنانی با انتقاد از نتانیاهو، گفت که اسرائیل بازدارندگی خود را از دست داده است.

«آیلت شاکد» وزیر امور داخلی و وزیر دادگستری سال‌های گذشته اسرائیل با انتقاد از نتانیاهو، گفت: «بازدارندگی اسرائیل در این دولت مقابل حماس و ایران از هم فروپاشید و این باعث نگرانی است».

به نوشته المیادین، این سیاستمدار دست راستی اسرائیلی، افزود: «اگر با دید وسیعی نگاه کنیم، حمله ایران فروپاشی کامل بازدارندگی اسرائیل بود».

آیلت شاکد اولین سیاستمدار اسرائیلی نیست که به از بین رفتن بازدارندگی این رژیم مقابل ایران اذعان می‌کند؛ بسیاری از مقامات سابق و تحلیل‌گران اسرائیلی نیز حمله تلافی‌جویانه ایران در نیمه شب ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ با دهها فروند پهپاد و موشک کروز و بالستیک را پایان معادلات پیشین در منطقه دانسته‌اند.

در این راستا یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق و رهبر اپوزیسیون اسرائیل نیز سه روز پیش گفت که تل آویو بازدارندگی خود را در مقابل ایران از دست داده است.

لاپید با انتقاد از رویکرد نتانیاهو در قبال ایران گفت: «اگر نتانیاهو در این سال‌ها روی مسئله ایران کار کرده است، چگونه آنها به یک کشور در آستانه هسته‌ای شدن هستند و صدها پهپاد و موشک کروز برای حمله به اسرائیل فرستادند؟»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

عملیات وعده صادق /پیمان نصیری قهرمان و مدال‌آور دومیدانی پارالمپیک

نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»

چگونه نگاه کنیم زیبایی برنامه خدا را نتیجه بگیریم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.