سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / گنبد آهنین شکار جدید حزب الله لبنان

گنبد آهنین شکار جدید حزب الله لبنان

حزب الله لبنان اعلام کرد دو سکوی سامانه گنبد آهنین را در شهرک نظامی و صهیونیست نشین کابری در عمق ۱۵ کیلومتری شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده و منهدم کرده است.

  جنوب لبنان، حزب الله لبنان در ۳ بیانیه از هدف قرار دادن سامانه پدافند موشکی موسوم به گنبد آهنین، یک تجمع و شهرک نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد، دو سکوی سامانه پدافند موشکی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین را در شهرک نظامی و صهیونیست نشین کابری در عمق ۱۵ کیلومتری شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده و منهدم کرده است هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه حمرا هم دیگر عملیات حزب الله بود.
دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم بعد از عملیات موفق حزب الله، از پایبندی به قطعنامه ای گفت که انها پیش این نبرد هم بارها با تجاوزات شان ناقض آن بودند، «دانیل هاگاری، حزب الله، لبنان را به جنگی غیرضروری میکشاند، حقایق میدانی خود گویای نقض قطعنامه شماره ۱۷۰۱ سازمان ملل توسط حزب الله هستند، این قطعنامه باطل شده است.»
عصر دوشنبه نیز پهپاد مسلح رژیم صهیونیستی به مراسم تشییع حسن سرور یکی از رزمندگان حزب الله در عیتا شعب حمله، با وجود این حمله اهالی جنوب مراسم تشییع و خاکسپاری این رزمنده مقاومت را برگزار کردند، حزب الله نیز در پاسخ به این حمله شهرک نظامی و صهیونیست نشین کریات شمونه را با چند راکت هدف قرار داد رسانه های رژیم صهیونیستی هم از زخمی شدن دو نفر در جریان این عملیات خبر دادند.
جنگندهها، پهپادها و توپخانهی رژیم صهیونیستی نیز به ۱۲ منطقه مسکونی و غیر مسکونی در جنوب لبنان از جمله اطراف ناقوره، طیرحرفا، میس الجبل و مرکبا حمله کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.