سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بیش از نیمی از جوانان آمریکایی خواستار پایان موجودیت اسرائیل هستند

بیش از نیمی از جوانان آمریکایی خواستار پایان موجودیت اسرائیل هستند

نظرسنجی تکان دهنده دانشگاه ‌هاروارد آمریکا نشان می‌دهد که اکثریت جوانان آمریکایی خواستار پایان موجودیت رژیم صهیونیستی و تشکیل دولت فلسطینی در اراضی اشغالی به دست گروه حماس هستند.

در حالی که دولت بایدن همچنان به حمایت سیاسی، نظامی و اطلاعاتی خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی ادامه می‌دهد اما نظرسنجی‌ها در داخل خود آمریکا نشان می‌دهد که افکار عمومی این کشور نظر دیگری دارند؛ آنها خواهان آتش‌بس و پایان حمایت‌های تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی هستند. از سوی دیگر نتایج یک نظرسنجی تکان دهنده دیگر در آمریکا نشان می‌دهد که اغلب جوانان این کشور پا را از توقف کمک‌ها به اسرائیل فراتر گذاشته وخواستار پایان این رژیم منحوس هستند.

نتایج نظرسنجی دانشگاه‌ هاروارد-هریس که برای بسیاری غیرمنتظره است نشان می‌دهد که اکثریت جوانان آمریکایی معتقدند که موجودیت اسرائیل باید متوقف شود و کنترل همه اراضی اشغالی به دست گروه حماس سپرده شود. به گزارش فارس به نقل از «نیویورک پست»، نظرسنجی ‌هاروارد-هریس که در هفته جاری انجام شده، نشان داد که 51 درصد از آمریکایی‌های 18 تا 24 ساله از راه‌حل رادیکال برای مناقشه اسرائیل-فلسطین حمایت می‌کنند که منجر به پایان دولت یهود و جایگزینی آن با یک نهاد فلسطینی تحت حاکمیت حماس می‌شود. نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که از هر 10 آمریکایی جوان 6 نفر معتقدند که یهودی‌ها «ظالم» هستند. این نظرسنجی تأیید می‌کند که دیدگاه نسل جدید آمریکایی‌ها بسیار متفاوت‌تر از آمریکایی‌های نسل قبل‌تر است. در این نظرسنجی 4 درصد از آمریکایی‌های بالای 65 سال می‌گویند که اسرائیل باید پایان یابد. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد جوانان 18-24 ساله آمریکا عملیات طوفان الاقصی که به کشته شدن 1300 شهرک‌نشین و نظامی صهیونیست منجر شد را اقدامی در پاسخ به نارضایتی فلسطینیان خوانده‌اند. پایگاه خبری «میدل ایست مانیتور» اخیراً در گزارشی نوشت که کارشناسان آمریکایی که روند تظاهرات حمایت از رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین را بررسی و دنبال می‌کنند، موضوع افزایش حمایت از فلسطینیان در افکار عمومی این کشور را تأیید کرده و می‌گویند که میزان حمایت از مردم فلسطین در آمریکا بسیار بیشتر از رژیم صهیونیستی بوده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.