سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / روزنامه لیبراسیون فرانسه: جرایم منتسب به حماس اصلا اتفاق نیفتاده

روزنامه لیبراسیون فرانسه: جرایم منتسب به حماس اصلا اتفاق نیفتاده

روزنامۀ لیبراسیون فرانسه : جرایم وحشتناکی که در عملیات ۷ اکتبر به حماس نسبت دادند ، اصلا اتفاق نیفتاده

تحقیقات نشان می‌دهند که حماس سر هیچ کودکی را نبریده ، هیچ کودکی را داخل کوره آتش نینداخته و دستان هیچ کودکی را پشت سرش نبسته است.

پ ن : از قبل از پیدایش رژیم صهیونیستی ، این شیوه کثیف آنها بوده که برای اهداف پلید خود ، به راحتی دروغ های بزرگ بگویند و با توپخانه رسانه‌ای بین‌المللی ، آن دروغ را به خورد مخاطب دهند .

رژیم سفاک صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی و جلوگیری از خارج شدن اوضاع از کنترل ، در شروع جنگ ظالمانه بر علیه مردم مظلوم غزه و انجام جنایت جنگی و نسل کشی و کودک کشی و ویرانی ، نیاز به یک بمب خبری ولو دروغ داشت تا اذهان عمومی جهان را آماده جنایات بزرگ کند ، افکار عمومی هم تا به خودش بیاید ، می بیند با یک فاجعه بزرگ انسانی روبرو شده که محال بود در شرایط عادی در قبال آن به حد تظاهرات بی خطر بسنده می کرد !

سران کشورهای اسلامی هم با خیال راحت نظاره گر خونسرد باشند و کشورهای استکباری علاوه بر تفتیش عقاید صداهای مخالف ، با ارسال سلاح و مهمات از او حمایت بی‌شرمانه کنند !

جهان در کمال بهت و ناباوری ، کوچکترین اقدامی برای نجات ملت مظلوم گرسنه و تشنه و مجروح در محاصره فلسطین انجام ندهد ، بعد از ۲ ماه و نسل کشی بی‌رحمانه ، یک نشریه جریان استکباری بیاید و بگوید نه این درست نبوده ، لابد می خواهند بگویند ، ما آنقدر هم بد نیستیم ، اگر به حقیقتی برسیم آن را بیان می کنیم !

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه‌های آمریکا با پرچم‌های فلسطین

دانشجویان دانشگاه میشیگان، با پرچم‌های فلسطین در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی خود حاضر شدند

کمک ۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.